|
Sida 533 av 712
|
|
|---|---|
| fy.... vilken drag.... | |
| Länk | |
| JPS dekaler är fula som fan ..... förstört hela bilen tycker jag... grymt monster dock och vad stabilt den är när han gasar fullt . | |
| Fy he-te vad häftigt Bomis ! | |
|
Haha Satan vilken bil, utsidan är dock lite för skrikig för min smak me hehe. Är der UGR turbos? Måste va första turbo Lambon i Sverige? |
|
|
*off topic* riktig klassiker...ryser :P Länk |
|
| by the way riktigt grym väghållning i lambon! sitter som en smäck på vägen trots plattan i mattan... | |
| och vilken sång det är i motorn....som F1 eller värre! | |
|
nu börjar bilen går som det ska ;-) Cobb steg 2aggr. Stock throttle mapping med JB4 (yes hehe) Additive 50, meth 1 nozzle 650 ml/min. På 4 byter bilen själv fil på autobahn.... Länk Länk |
|
| Enrico: läste jag rätt jb4? | |
| yes COBB som base map för tändning och AFR och allt annat med JB4 som extra boost när metanol är igång. Funkar jätte bra. | |
| Hörde en siffra på $89000 för UGR-modden - kostar att ligga på topp..? ;) | |
| sani>> ja det är jävligt dyrt!! men killen har råd ;) | |
Cartéen |
Efter en kort utsvävning till den mörka sidan (Audi S3 Sportback) blev saknaden för stor tillbaka till N54 motorn. Således är man tillbaka ;-). Blev istället en 335 Cab - 2008. M-paket och helt fullsmetad så känns riktigt bra. Trim måste ju i snarast så undrar om någon har en V4/5 modul på lager alt JB4? |
|
Cobb EU support, 1M, Z4 etc etc Länk |
|
|
Cartéen: Synd att jag inte visste det för ett par dagar sedan..... Har skickat min Procede Rev2/V4 i utbyte mot en Rev3/V5. Nu är den på väg till Vishnu.......så det missade vi. Du hade fått den billigt ... :-) Lycka till med nya bilen. 1M'en är på väg...........kommer i januari. /Janne |
|
Cartéen |
Janne: Aj då, men inte så mycket att göra åt. Det dyker nog upp någon annan inom kort. Kul med 1M. Såg en svart igår inne i stan och den är fruktansvärt snygg och ser riktigt potent ut! |
|
Tänkte höra om det är nån som provat slänga på 265or på orginal m225 fälgarna? är sugen att gå upp en storlek till sommaren när ändå nya däck ska inhandlas! |
|
| Rippe: ingen problem att få dem på. På 9 fälg rätt är 255 med 265 passar också. | |
|
ok det låter bra, alltid skönt med lite extra gummi som skyddar fälgarna med :) 235 eller 245 fram då? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.