|
Sida 517 av 712
|
|
|---|---|
|
Ako_ Jag beställde dem här Länk Passar jätte bra och dem var riktigt bra att ha och göra med, fick hem grejer på två dagar efter betalning. Är riktigt bra finish på dem. Mvh//sead |
|
|
Tack du, ska nog beställa hem dem också..:) Någosn som kanske vill byta färg på sin bil, folierade bilen i helgen..:) såhär blev det---> Länk |
|
| Länk | |
|
cado: Härligt, hur går bilen nu då? :) Ako: snyggt! får man fråga vad det kostar att foliera hela bilen i en färg + taket i kolfiber? |
|
|
Hej Thomas! Bilen går helt ok nu tycker jag, kul med lite mer avgas ljud med ;) Undrar också vad det kostar att foliera, samma här en färg + taket. |
|
| hallo grabbar, priset på min folierin blev 16 tusen, tror det blir runt en 14 tusen med folie o bara tak, beror på vilken färg man vill ha och vilken nyans, finns juh färger som är i pearl tex, ifall ni är intresserade så kan ni skriva färg så kan jag ta reda på det, mvh Ako | |
| ok, tack för ditt svar Ako, blev riktigt fint! | |
|
Grymt kul Sead, din bil kommer bli farlig på nästa event!! |
|
|
Det ska bi kul å se hur mycket man är efter nu.... Vi hörs mannen |
|
|
För alla som är intresserade släpptes idag nya mappar till Cobb, inget steg 2 ännu. Vidare läsning hittas på Länk Vet nu inte hur många som kör Ap som faktiskt läser denna tråd, vet att jag inte längre är ensam om att köra Cobb i Sverige iaf. |
|
| Vad föredrar ni Procede V4 eller Jb4, hade varit trevligt med några svar eftersom jag ska byta ut min v3.. mvh | |
|
Hej alla glada! Nu snart får även jag vara med i trimträsket ;) Har fått dit IC och DP på mitt åk... och nästa vecka ska giac steg 2 in! Ska bli jävligt spännande.... :) |
|
|
sjobusen Vad kul, du kommer att vara grymmt nöjd. Ako_ Har ingen erfarenhet av v4, däremot kör jag med jb4 och är grymmt nöjd, dessutom går bilen jävligt bra....men v4 är säkert minst lika bra. Mvh_//Sead |
|
| Ni som kör med andra DP's.. hur gör ni vid besiktning?:P | |
|
Ako_: körde själv med jb serien, dvs jb3 och jb4. Jb4 körde jag dock bara under några veckor tills jag fick Cobb och jb3:an körde jag under ca 2 månader. Valde jb4 eftersom jag visste att jag skulle köra den några veckor och fick uppgradera billigt, annars tror jag nog Procede är mer avancerad. Jag lade ju mina pengar på Cobb och kommer inte gå tillbaka, nöjd med allting hos dem. Skall jag klaga är det nog avsaknaden av steg 2 och ATR mina enda punkter. Nu är ju jag såld på deras produkter efterom jag provade, runt 2003 och framåt, på andra plattformar och allting har alltid bara funkat. |
|
|
Sjobusen: Du lär bli grymt nöjd. Jag åker med GIAC steg 1,5 och är nöjd och du får ca 50 häst mer än mig. Det kommer bli bra som satfläsk! =) Angels Lie To Keep Control |
|
| Ako_ JB4 har ingen kontroll alls över tändning.. Procede, GIAC eller COBB är dem enda att rekommendera. | |
|
Finns väl ingen plattform där piggies överlevt när en handhållen flash mojäng kommit ur, eller? Enrita: hann du provköra Cobb innan du rev ut lådan? |
|
| Nope men kommer att köra båda procede och COBB (inte tillsammans) nästa lördag och se hur båda presterar och ta tider med vbox, om bilen blir klart. Har en stage 3 alpha som ska väl dra som procede på 18 psi med meth och race gas. | |
| Från dem video som finns ute är jag inte imponerad på COBB än. Det finns säkert mer jobb att göra. Tror att Procede drar en COBB steg 2 om man köra med 99 oktan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.