|
Sida 503 av 712
|
|
|---|---|
|
En Fårrrd... Det var som fan! :) Vad har du för effekt in den? |
|
| Den är bromsad 344 hkr på hjulen (det sitter quife diff på bilen) med E85, så den rör på sig hyfsat faktiskt. Jag har dock inte satt några tider på den. Igår på motorvägen så dansade mätaren förbi 280blås ett par gånger, så lite ryt är det allt i den. | |
| Vilken tjänstevikt har Forden? | |
|
Grattis/beklagar Martin ;) Ska du till björkvik med nya bilen? Såg din fd 335 i Stockholm i lördags natt :) |
|
|
R1000: Tjänstevikten ligger på 1400kg. Carlee82: Det är nog ingen risk att man får åka event med en Fåååård, så vi får allt så. ;) Jaha, du såg min gamla 335:a. Såg den ok ut då? :) |
|
|
Enrico: Jag såg din bil idag hos Stertman och ville bara säga att fan vad snygg den är i verkligheten!! Fälgarna är grymma och quadpipesen ser riktigt grymma ut. Synd att du inte var där så man kunde få höra hur den lät =) Vad är det de ska göra med bilen om man får vara lite nyfiken? =) Angels Lie To Keep Control |
|
|
Jo visst, den såg ut precis som när du hade den. Det är ju varit massa Fordar på eventen förut så det är klart du ska komma :) |
|
| Någon härifrån som åkte sin M3 e92 ikväll mot Arlanda, kul liten spontan rejs vi hade ;) | |
Cartéen |
Semaga: Jösses, det verkar som du inhandlat dig en riktig sleeper :-). 344 hk är inte illa på en så lätt bil :-). Grattis till nya bilen dock tråkigt att du gjorde av dig med 335:an. Även jag var tvungen att byta. Behövde en lite mer praktiskt bil med smidigare bagage så det blev en Audi S3 Sportback - 2010 istället. Inte tänkt att röra den trimmässigt men sjuk som man är så beställdes senast igår kväll en mappnig samt avgas från Milltek. Blir väl ingen extrembil över det ändå men runt 320-330 hk kanske så helt ok. / Cartéen |
|
Hallå Cartéen! S3 Sportbacken är ju en mkt fin och potent bil. Dessutom är det en väldigt underhållande bil. Jag tror att med en programvara och avgas så bör den nog röra på sig riktigt bra. :) Grattis till ditt nya köp! Mvh |
|
| Hadesinflames: :-) ska uppgradera AT låda så att den kan hantera allt power äntligen. Den skickas till USA till Level10. blir 900 nm vridmoment tåligt. Hoppas att få igen efteråt 100-200 i under 8 sekunder. | |
|
Big Tom RS4: Vi laddar ca 16 PSI i vår demo BMW... mvh Jimmy Särås Stertman Motorsport www.stertman.com |
|
|
Enrico: Jaha ok. Fan då går det undan ordentligt när du gasar, härligt härligt =) Riktigt snygg var den iaf må jag säga, du har lyckats skitbra med smakfull styling Angels Lie To Keep Control |
|
|
Inte Ringen direk men en liten bana som har öppnat i närheten och kanske kan nyttjas för något 335 event för de som vill köra annat än rakt fram Länk Jag kommer att testa banan med hojen i morgon, med lite tur kanske semestern kan förlängas m.h.a. gipsbandage :-) |
|
|
R1000: Vi är ett gäng som ska testa den banan i höst. |
|
| Äntligen hemma från semestern, det blev en hel del körning med bmw :).. 270 mil en väg. Stötte på ngr bmw m3 och en audi r8 som fick läsa min bakre reg skylt :). | |
|
Clubsport: Måste man ha banlicens då eller går det att få vara med utan sådan? Nyss hemkommen och tycker att banan var jättetrevlig att köra hoj på. |
|
| R1000. Behövs nog ingen licens. Vi tänkte dra ihop 10 pers och hyra banan några timmar. Häng på, du är väl också från västeråsområdet? | |
|
Clubsport: Jag är helt klart intresserad att komma och köra/sladda lite, om man är välkommen? :) mvh Jimmy Särås Stertman Motorsport www.stertman.com |
|
|
Särås: Du är välkommen. Vi saknar bara 3 bilar. Datumet vi bokade för min bil blev ingen höjdare, åka till Brostugan med en Polo, jag kanske blir utesluten.. ;o) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.