|
Sida 50 av 712
|
|
|---|---|
|
Hej på er ! Alla ni som moddat era N54 . detta måste ni ju ha :-) Länk |
|
|
kunna ändra map på JB3 on the fly... coolt en sån får det nog bli i min nya bil. |
|
|
ja för tusan ! har redan beställt en :-) . Samt att det kommer en ren racemap till min JB3 som skall köras på 104-109 oktan ! |
|
| JB3 är grymt! jag är jättenöjd med den. Boost gauge kommer snart att vara tillgängligt med BAR istället för PSI. | |
|
Den här filmen är lite kul, döm själv vad en porsche kan göra mot en V3 Länk |
|
|
Jag har kört mot min egen Porsche och då rastar min 335:a den i alla växlar efter mitt OBD-trim. ///Danne _____________________________ BMW 335CiM -08 Porsche 996 -02 |
|
| VHDanne >> Du har inga tider (mätartider duger) för 335an för tex 100-150 eller liknande efter trimningen? | |
|
Pea: Ojdå!!? Ser verkligen ut som GT3 snubben gör nått fel haha! __ Nisse Ljung |
|
|
Är det nån som har bytt diff på sin 335? Orkar inte kolla heela tråden igen... ;) Länk Länk Mvh |
|
|
Nej, inte än vad jag vet. Prototypen är iväg skickad på tillverkning. Om allt går väl så har vi det klart i November. |
|
|
Är det nån som har monterat både större intercooler och DP:s? Vore intressant att höra vad dom kan tänkas ge tillsammans med 14 psi.. //Erik |
|
|
Fick precis nyhetsbrev ifrån chipcenter i växjö. De har OBD-tuning till 335:an nu 375hk/515Nm för 10990:- Länk Kanske är något för er med "otrimmade" 335:or. ///Danne _____________________________ BMW 335CiM -08 Porsche 996 -02 |
|
| Har läst jäkligt mycket skit om Chipcenter. | |
|
Jag har kört mot en bil som har flashen från Chipcenter. Den gick helt jämt med min... More: Upplys oss gärna.... //Erik |
|
|
More Känns lite fel av dig att skriva så. Jag vet inte vad chipcenter går för. Men du sänker ett helt företag just pga att du "har läst mycket skit om chipcenter" Vad har du läst? De verkar seriösa, det är min uppfattning i varje fall. ///Danne _____________________________ BMW 335CiM -08 Porsche 996 -02 |
|
|
Hursomhellst så är alla tuningföretag i svedala på tok för dyra!!! |
|
|
Ja, och jag har hört att alla BMW efter -06 går isönder efter 2000mil!!! ///Danne _____________________________ BMW 335CiM -08 Porsche 996 -02 |
|
| Erik, de skriver en del om steg 2 o 3 vet du något om vad det innebär? | |
|
Har ingen erfarenhet av Chipcenter men den här tråden gjorde mig lite orolig. Länk |
|
|
Låter inte som en firma jag skulle gå till. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.