|
Sida 494 av 712
|
|
|---|---|
| PROCEDE Enthusiast tuningbox som säljs ut av Schmiedmann e det samma som Vishnu eller är det deras egna ? Nån som har erfarenhet ut av dem ? | |
| Den enda erfarenheten jag har av schmidmann är att dom lovar mycket och levererar sällan. Man får vänta i evigheter innan man får sina varor | |
| Beställ direkt från deras hemsida om du ska köra procede.... !! Blanda inte in schmiedmann... Snacka med rätt folk från början så att du får in rätt mappar o inställningar för din bil... Har inga bra erfarenheter själv med leverans från dom... Beställde sj från shiv på vishnu fick hem grejerna på runt 7 arbetsdagar... | |
| Maxad köp direkt från vishnu eller detta kille topgearsolutions.com som är jätte bra ! | |
| Förresten jag kommer att uppgradera min AT låda snart :-) | |
|
okej guys då gör jag så =) har vart riktigt lat annars skulle jag ha beställt det för ett par dagar sedan. Enrita, fan va nice =) känslan satt kvar ett bra tag efter våra åktur ;) Vi ses på björkvik va ? |
|
| Maxad: of course. vi får se om jag lämnar låda där. Kommer att köra 19,5-20 psi med race gas ;-) | |
| Haha. all in! Här sparar man inte på krut :) synd att man missar eventet. | |
| Är det nån skillnad mellan intercooler ifrån Vishnu och HP Autowerks ? Tänkte ta mig i kragen nu och lägga lite order men hade vart bekvämare att ta allt ifrån Vishnu så frågan är om deras intercooler och downpipe är lika bra som övriga så som HP Autowerks etc ? | |
| Maxad jag hade kollat med ar design när det gäller DP och ic, har för mig att dom har ngt paketpris. Jag köpte mina catless DP och AMS intercooler utav dom, sedan så hade jag handlat proceden och dual cones av vishnu. | |
|
vad har ni for rekommendation om avgassystem med 4 utblås ? Vill inte förstöra ljudet så pass så jag inte kan prata i bilen utan helst något med samma ljud om inte vassare ljud och inte dovare. |
|
|
maxad>> tycker remus låter ganska mulligt och inte för bröligt/raspigt :) Länk Länk |
|
|
Det där remussystemet låter ju helt underbart i mina öron!! Köp det =) Angels Lie To Keep Control |
|
| Har mest kört hoj ett tag genom att bilen är obesiktigad... Tog en testtur idag för att hämta Pizza. När jag gav fullt på 3an i ca 100 km/h blinkade antisladdlampan hysteriskt. Det bådar gott avseende effekt och vridmoment genom att däcken var varma och även vägbanan. Det är tamefan bra fart på Bimmern :-) Hoppas besöket hos SBP går bra utan främre kattar nu på onsdag. Har avsiktligt lagt besiktningen sent för att inte äventyra Europa-tour i mitten på Juli. Får jag anmärkningar nu kan jag ändå köra en månad och slipper äventyra semesterresan :-) | |
|
Någon som har tips på bra medel att ta bort sotet på ändrören med? Sitter ju som berget efter ett år...förra året gnuggade jag bort med men det tog en evig tid med polermedel....några tips? |
|
|
utlandsfantomenno1: Rengjorde mina pipor med autosol förra helgen. Fick lägga på och sen gnugga tre gånger men det var klart på runt 10 min och snyggt blev det. |
|
| jag tar fälg rengörings medel på dem och det funkar prima.Bara spraya på och låta verka en stund sen sköljer jag av eventuellt tar jag med en svamp när medlet ligger på innan jag sköljer av =) | |
| Autosol är helt klart bäst...finns på Ok/Q8... | |
| Jag har en BigTom avskärming till dual cone luftfilter till 335i om någon är intresserad kan jag ta med den till björkvik på Lördag. | |
|
Tackar för tips om Autosol och fälgrengöringsmedel, får testa i morgon! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.