|
Sida 492 av 712
|
|
|---|---|
|
Sant :) Ne BMW Gt1 Tar bara bilar fram till 2005 med 16Pin eller 20Pins Kontakter. Boxen till Bilar 2005-> Behövs BMW OPPS Med Fiberanslutning Även dessa boxar kan jag fixa med komplett med Programvara och Kablage. :) |
|
| Vad kostar OPS inkl. programvaran? | |
|
Har fått ett erbjudande att köpa loss ett Performance trim kit till ett kanonpris det enda kruxet är att mjukvaran är avsedd för en N55 motor. Det är ju mest den extra IC:n och större elfläkten som lockar dom 20 hk märks väl inte så mycket kanske. Många här har ju fått problem med kylningen och eftersom jag hade tänkt att åka lite bana med bilen så känns det ganska vettigt. |
|
| Clubsport jag hade hellre lagt pengarna på större ic och ett annat trim såsom flash från giac eller piggy från procede. För när du väl har börjat med trim så kommer du vilja ha mer å mer och sedan så sitter du i samma trimträsk som oss :). Jag menar 20 hp kommer knappt märkas/kännas, bortkastade pengar känns det som. | |
|
Ajvar: Ja, det har du nog rätt i. Får reda på pris och om mjukvaran passar på måndag. Har ju svårt att tro att jag får loss det till ett pris som känns rätt jämfört med riktigt trim sas. |
|
|
BMW GT1 Paketpris 4449:- + 150:- Frakt BMW OPPS Paketpris 6840:- + 150:- Frakt Medföljer till båda programvaror på Extern liten disk i skräddarsytt läder. Mvh Tim |
|
|
Clubsport, ifall du inte ska ha performance kittet du fick erbjudande på så kan jag eventuellt va intresserad. Skulle du kunna pma priset på kittet ? Mvh |
|
|
Maxad: Ja, det kan jag göra. |
|
|
Tack för hjälpen r1000. Nu sitter jb4 installerat i bilen, och den går helt ok! |
|
| Varsågod, hoppas att det blev en ny bil ! | |
|
Om någon 335 ägare ska till Björkvik den 16:e så har jag en BigTom avskärming till dubbla öppna filter till salu. |
|
| Ordningsmakten har blivit mer aktiva på att dela ut Performance Award nu i det fina vädret. Fråga mig inte hur jag vet :-( | |
| Vilket pris förärades du för din enastående prestanda? | |
|
R1000 Trist!! Men grattis till en award ;) |
|
|
"Vilket pris förärades du för din enastående prestanda?" Tjejböter, 2500 kr :-) |
|
| Haha... då så, du får se det som smicker! ;) | |
|
Fan helt dött här ju, tänkte höra med Er ska åka till Balkan ca 250 mil en väg och tillbaka givetvis :). Det som har gjorts är byte av olja mot en tjockare olja som tål värme bättre. Är det ngr andra saker man ska tänka på?? Åker ju trimmat ner i år, tänkte om man ska ändra ngt på proceden eller är det bara tuta å köra och hålla sig i omkörningsfilen :). Det enda som oroar mig lite är väl kvalitén av bränsle i balkanländerna. Exempelvis om dom inte har 98 går det bra att köra på 95 fast på valet mode?? Ajvar |
|
|
Ajvar: körde till italien på påsken, detsamma distans inga problem . Ta med 1 liter olja extra så du kan fylla på. Om du kör med autotuning spelar ingen roll och du behöver inte ändra något i procede. Kör du utan autotuning då ställ map 1 ut30 ic 50 max 14 och map 2 som vanligt så att du kan köra en låg boost map om du är tvungen att tanka låg oktan bensin. |
|
| Enrico går det inte lika bra att köra på valet mode ist för att ändra ut och ic? Alltså köra på stock när man kör på lågoktanigt bränsle?? | |
| Ajvar, yo visst men förstår inte varför? Kör du med autotuning kommer värdarna att sänka automatisk. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.