|
Sida 473 av 712
|
|
|---|---|
|
Grattis sevak! Snabba på med trim :-) Bomis: har lite problem köra kväll pga parkeringsplats brist |
|
| Grattis till en fin bil Sevak! | |
|
lite bilder när jag körde på Misano Track i italien: Länk Länk Länk |
|
| Enrita: kan inte deltaga på Kinnekulle pga jobb. Däremot blir det Gotland ring vecka 29 och troligen nurburgring juli. | |
|
Hej ! Grymt kul tråd att följa,visst svänger det lite men inget som stör mig :) En fråga till Enrico :) Kommer ihåg detta från garaget när vi skrev till varann Jag-du lär nog få det tufft mot Thomas 335 :) Enrico-haha thomas har ingen chans mot min bil. 100-200 8.2 s Thomas 100-200 8.4 s Undrar vad grundar du på att Thomas har ingen chans mot din bil nu ? Från 50 där intervaller ofta börjar så är responsen säkert bättre i Thomas bil pga små turbos,så det enda fördel du har är kanske lite efter 200 km/h,men frågan är om det räcker till kross vilket jag uppfattade med det där svaret man fick för ett tag sedan :) Fina bilder för övrigt på din bil från Italy :) Ha det bra Mvh |
|
|
Gti-manen: kul att du har så mycket intresse på hur matchen mellan mig och Thomas ska gå till. Vi får väl se detta på nästa Björkvik! Blir jätte intressant :-) |
|
|
Hej Enrita! Det är alltid kul att jämföra och se i verkligheten skillnad på stora och små turbosar med liknande hårdvara för övrigt..Fördelar/nackdelar. Tror det är många fler som är intresserade av detta race förutom mig :) När är nästa Björkvik träff ? Oavsett vem som vinner mm så ska ni veta att ni två har dom 335 som imponerat på mig som mest.. Ha det bra Mvh |
|
| Det stämmer Gti-m, den som tar starten med ett visst antal längders marginal från 50 km/h blir svår att passera sedan på en relativt kort bana. | |
|
Jag tycker det är riktigt coolt att du verkligen använder bilen Enrico! Du körde väl nyligen på Nurnburgring och nu på bana i Italien! Vissa andra kör sina banbilar på trailer till Mantorp lol :) |
|
|
Nån som vill köpa ett JB+ ? PM:a mig isåfall. |
|
| Carlee: yo visst , tänk på jag missade hela säsongen förra året så jag måste komma ikapp med körning ;-) | |
|
:-) Länk Nordschleife FTW |
|
|
Faan vad sugen jag blir Enrico :-) Ringen blir lätt en drog som man kräver mer och mer av...De stora höjdskillnaderna och blandningen av mycket snabba och även långsamma sektioner ställer stora krav på bil och förare. Det viktiga är att ta det i steg och inte göra något på prov som man inte behärskar utan helt enkelt låta det ta tid att lära banan och hur man kan köra där. Det underlättar förstås oerhört att ha en kompetent bil som du har. Ringen FTMFW ! |
|
|
:-) yeah det är en drog... Misano var leksak om man jämförde dem båda här en till Länk |
|
|
Va kul, ett stort grattis Sevak:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
för dem som använder Vbox det finns en ny firmware som fixar problemet jag har haft med fel tiderna 100-200. Här är den: www.racelogic.co.uk/_downloads/vbox/Misc/VBOXTools_V2.3.2b056.zip |
|
| Bra att det löste sig med ny firmware Enrico. Jag har inte haft 20s-fenomenet på min RL men den har nog hela tiden haft en senare utgåva genom att jag köpte den efter dig och dessutom har fått den uppgraderad med extra ingångar för RPM mm. | |
| R1000: det här hände efter jag la in senaste version så jag antar att dem kanske hade en bugg i den. Skönt dock att få rätt tiderna ... var ute 2 timmar för att mäta och det är inte trevligt sedan att se att ingenting vettigt kom ut.... | |
| OK, har du fått till några bra 100-150 och 100-200 tider nu? | |
| Tack allla:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.