|
Sida 471 av 712
|
|
|---|---|
|
Personlig attack? Hmm, nja kanske inte i samma kaliber som vad vissa andra här i tråden höll på med tidigare. Men ok, jag ger mig nu. // Thomas |
|
| Jag måste hålla med vad som sagts tidigare att det känns sådär halvkul att åka på träffar med det här gänget så som folk håller på efter träffarna, oavsett vem som startade det eller som har gjort det ena eller det andra så påverkar det helt klart stämningen, framförallt när vi är såpass liten skara som vi ändå är... | |
|
philipbr-> Word! Förstår inte va det är med folk! Om ni vill hålla på att tjafsa på det här sätte ta det vid sidan av, använd PM-fuktionen! Den här tråden har fått leva alldeles för länge och är totalt urspårad, önskar att nån kunde stänga den för gott, det skrivs ändå ingenting här i som rör de tekniska aspekterna kring 335-tuning längre. Jag kastar i alla fall in handuken och köper mig en M5:a i helgen, och i och med det så lär min aktivitet i den här tråden sakta dö ut. Jag deltar gärna på event och blir ifrånåkt av både trimmade rosthögar, gubbslädar eller vad fan som helst. Min personlighet är mer än min bil och jag tar det inte som ett personligt nederlag om någon kör i från mig på ett flygfält... Over and out! /Jocke Ps. Siste man från sandlådan kan väl ta med sig hinkarna och spadarna in i leksaksförådet igen? ;) |
|
Cartéen |
Håller med Phillip. Detta ska ju vara en rolig dag när vi träffas och inget blodig allvar om vem som är snabbast eller inte. Tycker vi skippar denna typ av diskussioner framåt nu och ser det roliga i det istället. |
Cartéen |
Jocke: Härligt med M5:an!! Precis efter jag sålde min 135:a var jag mycket nära på att klippa en M5 så förstår varför du väljer den. Sjukt härlig bil :-). Klart du måste hänge med på eventen framöver. En galen göteborgare är alltid välkommen ;-) M |
| Finns det någon här på forumet som har en 135i/335i med N55 motor + procede? | |
| Pavel: tror inte men du kan vara första kanske. Med N55 skulle jag vänta på en flash om du inte tänker gå stage 3. | |
|
Pavel, en kompis har en beställd men har ej fått den ännu, kan återkomma med rapport när den är monterad. Han har en 335a cab. |
|
|
ok, jag avvaktar mer info från dig pea... Måste säga att jag är väldigt sugen att slå till, särskilt nu när kronan e stark mot dollarn. Har även en uppsättning Macht Schnell spacers på väg från USA, nu ska jag fan ta och bli en riktigt baller!!! =) |
|
|
Big tom nu får du fan ge dig, har kollat på Porsche länge. Du skämmer bara ut dig själv kompis M3 E92 |
|
| Ajvar: Åkte du förbi porslinsfabriken vid 6tiden imorse? Riktigt nice isånnafall.. | |
| Stämmer bra Tobba, var det du som låg bakom mig och körde vänster efter lundbytunneln :). | |
|
Kom i mötande riktning, tyckte jag kände igen den från garaget :) BBS lm ser riktigt stöddiga med fälgkanten! Ni som åker e90/e92 m3or, förutom bomis som ska byta diff har ni haft några problem med dom? man börjar bli sugen på att byta bil..... När jag söker på 335i på transportstyrelsen så får jag upp 390L vad innebär detta?någon som vet? |
|
| Tycker att den här tråden har nått en sandlådenivå bara för att en viss person skall må bättre genom att överbevisa andra att ens egen bil är bättre än någon annans. | |
|
tycker alla som bor i stockholm eller nära ska ha en provsköring på min bil innan dem tittar på en 2 milles bil (a la Big tom) eftersom då skulle dem känna hur man trimmar en bil på riktigt hehe Big tom vi ses utan meth för min del i juni. |
|
|
**OT** big tom>> det roliga är om man följer tråden så är det nog du som försöker hävda dig mest.. **over and out** |
|
|
Tobba_: Min har rullat 4200 mil och det har inte varit några problem än så länge. Ska in på stora servicen i juli, får se om dem hittar något knasigt :p Kommer behöva sälja min framåt slutet på sommaren pga utlandsflytt, hör av dig om du inte skaffat nytt innan dess :) någon som ska till mantorp imorn? (bmw cs) M3 E92 |
|
| Alla killar som klarar att vara tysta får en glass på Björkvik.. Hetsa, trimma, hetsa, trimma och sedan gör upp - men håll det hela på en bra nivå. Vi syns allihopa på Björkvik i sommar, då kan vi prata med varann.. | |
|
Det låter kul Enrico att din bil går bra nu. Hoppas få en provtur när jag är tillbaka hemma om någon vecka eller så. Äntligen har Shiv släppt info om hur Procede ska kopplas in för att styra lustgas :-) Det är något som gör att han har hållit igen på den informationen väldigt länge, antar att det helt enkelt är den ökade risken för haveri som lustgas innebär plus att intresset i USA för lustgas bland Procede-användare är ganska lågt. Även för mig gäller förstås att bilen måste gå bra utan lustgas eftersom LG av olika skäl bara kan användas korta stunder i taget. |
|
|
Bomis, brgppa + några till ---> Att lägga upp filmen från första början var ett stort misstag från min sida. Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunna föeställa mig hur vissa skulle kunna reagera på den. Jag har dock fått lära mig hur vissa personer verkligen fungerar, vilket har varit riktigt lärorikt. // Thomas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.