|
Sida 465 av 712
|
|
|---|---|
|
Kontakta mej ! Vi kör gratis på Söndag istöllet alla som kan och vill :-) mona66@bredband.net |
|
|
Är det några kul evenemang pågång? hade varit kul att få testa bilen på flygraka eller bankörning! |
|
| Tobba> Gratis Event imorgon Söndag... PMa Kraxx för mer info | |
|
joxgbg>> ska du sälja bilen redan, nu när du köpt nya svindyra fälgar och allt? Länk blir det m3 el m5 i stället? |
|
|
Japp! Det får bli en M5:a istället... Beställde ju fälgarna precis när jag köpte bilen, innan dom han levereras så hann jag göra frugan på smällen och insåg att jag måste byta bil igen.... Bra tajming! Om det är nån som är sugen på att byta sina originalfälgar mot en upsättning Morr med flång nya däck så kan ni väl höra av er (givetvis mot en viss mellanskillnad!) Har ju även en komplett steg-3 trim med meth och allt samt lite performance-prylar om nån är sugen. Eller vaffan, köp hela bilen av mig så att att jag kan tjacka en M5 till nästa björkvik.... :) |
|
|
Äh, va fan Jocke...! Jag har två barn och bara två dörrar. Funkar hur bra som helst... Människan är ju anpassningsbar. ;) // Thomas |
|
|
Du har helt rätt Thomas, men det argumentet biter inte hemma! I ärlighhetens namn är jag jäääääävligt sugen på en högvarvig m-motor, sen jag provköde Peas m3:a så är det inte kul att köra 335:a längre. Allt är alltså Peas fel! :) |
|
| Joxgbg>> håller med, det är ngt speciellt med högvarviga sugisar.... :) | |
|
joxgbg, kör aldrig en bil som är snabbare än din egen.... Skall åkya till anderstorp den 8/7 och köra F1 bil med rajamäki racing Länk Det blir väl att sälja sen för mig ochså... Det är på g med esskompressor till M5 ochså |
|
|
precis beställt nya oem custompainted mirror covers m5 paintscheme, interlagos/gloss black :P Länk enrico>> grattis till nya toningen, blev ett riktigt stridsflyg... ;) |
|
|
vad tycker ni? 35% bak och 45% fram Länk Länk tack bomis, väldigt nöjd! som tur gick jag inte med 20% bak och 35% fram. |
|
|
Snyggt Enrico! Jag hade 45% runt om förra året och fick åka runt i en dryg månad innan jag blev stoppad ;) Jox GBG: Vore ju kanon om du köpte en m5 e60 inför nästa Björkvik, vill gärna se hur min bil står sig emot en sådan i år :) |
|
| carlee82>> har du några bilder på 45%, tack! | |
|
Bomis: Har bara några mobilbilder Länk Länk Länk |
|
|
Snyggt Enrico! blev inga fönsterlister när du ändå höll på? ;) |
|
|
En fråga om Procede V5 till er som har koll. Jag läste i "The user maintained V5 manual" om den automatiska CANClear-funktionen och då står det en note: "Older Software versions before circa 2008 are not supported. i.e. cars purchased in early 2007/8 that have not been to dealership (and gotten a software update) since" Betyder detta att att det inte går att radera koderna på tidiga, icke uppdaterade bilar eller bara att den automatiska raderingen inte stödjs och man måste manuellt radera dessa? Länk till manualen (som ni säkert läst redan;) ) Länk |
|
|
Min bil är uttagen maj 2007 och har vad jag vet inte fått nån updatering hos BMW men Codeclear funkar aldeles utmärkt, hade inte en enda på besiktningen. |
|
| Ok, cool. Min bil är tillverkad slutet av -06 och jag köpte den i juli -07 när den hade 800 mil på sig. Jag antar att jag kan koppla upp laptopen nån gång och kolla om jag har några koder... Ska bara fixa den där usb/seriel-kabeln :D | |
|
ThomasF: listerna passar med fälgarna, ska inte foliera dem svarta. CANClear är bara vigtigt när man kör catless downpipes och man kör inte 02 sims. en 2006 bil som alldrig fick en ny software kommer inte att stödja det. |
|
|
Bomis, här har du en "högvarvig sugis" mot min "lågvarviga icke sugis" ;) Länk // Thomas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.