|
Sida 458 av 712
|
|
|---|---|
Cartéen |
Nej, inga dp just nu. |
| Ligg gärna kvar på mapp 5. JB3 ger inget bra skydd vid höga laddtryck och det går inte att på förhand att veta exakt vad laddtrycket kommer att bli för en viss mapp. När man sedan ser att laddtrycket blev högre än vad som är lämpligt utan bra bränsle eller metanol kan det vara för sent. | |
Cartéen |
R1000: Du har helt rätt. Jag låter den vara kvar på 5. IC:n funkar kanon förresten :-). Blev ett klart lyft! |
|
Det finns ytterligare en positiv effekt med ett högljutt, dovt mullrande avgassystem, frugan fick ta M3an till jobbet då hennes bil var på service. Jag fick följande teleonsamtal. Jag! kommer ! aldrig !att ! köra ! den ! bilen! igen! ,den !låter! så! att ! jag ! skäms! Till saken hör att hon är förskollärare och när hon kör in på skolgården samlas alla barnen och tycker det är häftigt med en fröken som kör trimmad V8, kollegerna och föräldrarna är väl inte lika förtjusta... Så nu får jag ha M3an ifred Men det är lite kul att se framför sig hur en förskolefröken mullrar in på skolgården med en kompressormatad m3a full med barn och lärare o föräldrar. Häftig skolfröken? |
|
|
Har äntligen tagit lite bilder på nya bilen.. Länk |
|
| Ser bra ut Pavel!! | |
|
tack Ajvar! jag gjorde mig av med de där 19 tummarna idag... såg inte bra ut tyckte jag. 193M i grålackat är mycket snyggare... |
|
| Det gick snabbt :) | |
|
Mycke stiligt Pavel en sänkning gör hela bilen! Vill ha ditt ljudsystem;) |
|
|
Snyggaste färgen Pavel. Sänkningen blev kanon likaså fälgarna. Kul med Edition loggan //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
tack alla! Stötte på Ajvar i fredags och insåg att jag måste ha bredare hjulbas... hans bil såg brutal ut. Jag måste få ut hjulen mer.. Nån som känner till ett säkert kort om man vill valsa skärmarna i gbg området? |
|
| Pavel, jag gjorde det hos jörgens bilservice på neongatan i mölndal 272965, hälsa från mig | |
|
Tack Pavel!! Han du köpte fjädrarna av på bilmodecenter valsade mina. Fick betala 1000 kr |
|
| Tack för idag boys, kul å tjöta av sig lite :). Helvete vad Peas bil går :). Riktigt feta fälgar Jocke!!! | |
|
trevligt å träffa gbg gänget igen :) pea's bil är ett jävla monster... |
|
| Kan ni inte låta den här tråden dö en fridfull död? Den tar ju upp hela skärmen :) | |
|
Hexagon-> Tipsa grabbarna som driver autopower om att göra nåt åt forumet så hade man kunna dela upp den här tråden i lite oika trådar, eller skapa lite relevanta underforum! Bevisligen finns det ett stooooort intresse av att diskutera nyare bilar på detta forum, men efterssom alla trådar man skriver drunknar i frågor om varför luftamassemätaren på mormors gamla 3-serie inte fungerar (trots att den rengjordes med diskvatten förra året) så skriver man i denna tråd istället. Autopower börjar mer och mer kännas som ett ockuperat ödehus... |
|
|
Ajvar, Pea, Pavel, Barry mfl... tack för biltjötet idag! Extra stort tack till Pea som lät mig måla Hisingen full av svarta streck med hjälp av hans monster!!! Är fortfarande helt lyrisk och skakis i benen... :) |
|
|
Satte på mina ny införskaffade sommarhjul idag, tyckte offsetet var lite i fjolligaste laget. Så någon som har kolla på hur mycket man vågar speca ut dom utan att rikskera att skrapa i skärmarna? 8,5" et35, 9,5 et40. Länk |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.