|
Sida 457 av 712
|
|
|---|---|
|
Sådana OT är helt okej.. satan vilket ljud.. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
Cartéen |
Oj oj oj Philip, det där var nog bland det sjukaste ljud jag någonsin hört. Begreppet att en bil låter jävligt förbannad har fått en ny innebörd :-). Sjukt härligt och grattis... |
|
Philip: Vem va det som hitta kittet åt dig;) Bilen kommer bli helt brutal. Tyvärr så kommer inte jag ha någon bil till första björkvikeventet. Men åker ner med Philip ändå. |
|
|
Sjukt Philip! och jag som tyckte den förra lät mycket :D Min favorit då är Carrera GTn a la Gemballa "mirage gt" men har man inte råd med den så kan man ju köpa M5 E60 med avgassystem from hell Länk |
|
|
Länk till Miragen Länk |
|
Cartéen |
Philip: Kör vi utgång som vanligt efter nästa Björkvik ;-). |
|
philip>> grymt ljud.....kommer skrämma många med det ;) så här låter mitt system till m3:an....har inte hunnit spela in ngt än själv....låter bäst med hörlurar på :P Länk |
|
| carteen>> jag kan nog ansluta på utgången den 30:e iaf, kan inte vara med på själva eventet skall gå på Superior Challange.... | |
Cartéen |
Bonus: Vore skitkul... |
Cartéen |
Självklart Bomis och inte Bonus :-) |
Cartéen |
Bomis: Också galet skönt ljud. Faan man får ju mindevärdeskomplex med att dra omkring med orginalsystemet :-(. |
| Carteen>> Tack, Inga planer på att köpa ett då? :) | |
| Hahaha Dom är ute efter oss Pavel :). I förrigår blev jag stoppad av polisen och igår blev Pavel stoppad på exakt samma ställe. Åkte förbi av en slump igår och då stod det en snygg Lci 335 med tre polisbilar i röven :). Gbg BMW liga lol | |
|
Är det så att Procede boxarna inte ger full effekt när oljan inte är tillräckligt varm? Tyckte det kändes så idag när jag körde hem från jobbet, men när oljan kom upp i normal temp gick bilen som FAAN igen :) |
|
| Det borde vara så carlee. Autotune tar ju vara på alla parametrar och ger effekt efter omständigheter. | |
| Ajvar-> Var blev ni stoppade? Ska ut och dra några repor imorgon, vill inte bli störd av farbror blå då! :) | |
| Procede kör map 0 tills olja är 70C tror jag. Väldigt bra feature. | |
| joxgbg vi blev stoppade innan selma lagerlöfstorget av farbror blå :). Vi får träffas snart å snacka lite skit. | |
Cartéen |
Vad säger expertpanelen? Har just nu JB3 i bilen (ej fått JB4 ännu) samt IC och K&N filter. Är det ok att öka på till map 7 eller är det bättre att ligga kvar på map 5? |
| Carteen>> har du dp's? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.