AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
5.842.400

Ökad effekt på min 335i

Sida 457 av 712
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Sådana OT är helt okej.. satan vilket ljud..

Jag klimatkompenserar för din miljöbil.
/Andreas
Cartéen
Oj oj oj Philip, det där var nog bland det sjukaste ljud jag någonsin hört. Begreppet att en bil låter jävligt förbannad har fått en ny innebörd :-). Sjukt härligt och grattis...
Philip: Vem va det som hitta kittet åt dig;)
Bilen kommer bli helt brutal.

Tyvärr så kommer inte jag ha någon bil till första björkvikeventet. Men åker ner med Philip ändå.
Th
119
ThomasF
Corvette Z06 2008
Sjukt Philip! och jag som tyckte den förra lät mycket :D

Min favorit då är Carrera GTn a la Gemballa "mirage gt" men har man inte råd med den så kan man ju köpa M5 E60 med avgassystem from hell Länk
Th
119
ThomasF
Corvette Z06 2008
Länk till Miragen
Länk
Cartéen
Philip: Kör vi utgång som vanligt efter nästa Björkvik ;-).

bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
philip>> grymt ljud.....kommer skrämma många med det ;) så här låter mitt system till m3:an....har inte hunnit spela in ngt än själv....låter bäst med hörlurar på :P

Länk
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
carteen>> jag kan nog ansluta på utgången den 30:e iaf, kan inte vara med på själva eventet skall gå på Superior Challange....
Cartéen
Bonus: Vore skitkul...

Cartéen
Självklart Bomis och inte Bonus :-)

Cartéen
Bomis: Också galet skönt ljud. Faan man får ju mindevärdeskomplex med att dra omkring med orginalsystemet :-(.

bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
Carteen>> Tack, Inga planer på att köpa ett då? :)
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
Hahaha Dom är ute efter oss Pavel :). I förrigår blev jag stoppad av polisen och igår blev Pavel stoppad på exakt samma ställe. Åkte förbi av en slump igår och då stod det en snygg Lci 335 med tre polisbilar i röven :). Gbg BMW liga lol
Ca
1.442
Carlee82
335ia e92 ´07 Frozen silver
328ia Touring ´96 Svart
330ia limo `03 Svart
garaget.org/Carlee82
Är det så att Procede boxarna inte ger full effekt när oljan inte är tillräckligt varm? Tyckte det kändes så idag när jag körde hem från jobbet, men när oljan kom upp i normal temp gick bilen som FAAN igen :)

Th
119
ThomasF
Corvette Z06 2008
Det borde vara så carlee. Autotune tar ju vara på alla parametrar och ger effekt efter omständigheter.
jo
580
joxgbg
M3 CP -17
Ajvar-> Var blev ni stoppade? Ska ut och dra några repor imorgon, vill inte bli störd av farbror blå då! :)
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
Procede kör map 0 tills olja är 70C tror jag. Väldigt bra feature.
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
joxgbg vi blev stoppade innan selma lagerlöfstorget av farbror blå :). Vi får träffas snart å snacka lite skit.
Cartéen
Vad säger expertpanelen? Har just nu JB3 i bilen (ej fått JB4 ännu) samt IC och K&N filter. Är det ok att öka på till map 7 eller är det bättre att ligga kvar på map 5?

bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
Carteen>> har du dp's?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.