|
Sida 456 av 712
|
|
|---|---|
| bomis: om du testar pea's bil kommer din att kännas som en 316d . Kompressor ! | |
|
Då va bilen besiktad utan problem :) Körde med samma Map som Enrico men med typ 30% E85. Co 0,1 (0,3) Hc 054 (100) Co 2500 0,0 (0,2) Lambda 1,02 (0,97-1,03) |
|
|
Fan vad nice Calle! Detta bådar riktigt gott för min kommande besiktning om ett år. :) // Thomas |
|
| Bomis, hade tänkt att försöka vara med på några event, så vi får säkert tillfälle att testa. | |
| särås: tack. ska ringa han i morgon o kolla utbudet. Köpte mitt bastuck genom Pean och allt fungerade mycket väl. | |
| Kan ngn skicka besiktningsmappen till mig med, den verkar funka kanon :). | |
|
En kort snutt som Jocke filmade, ESS VT 625 utan dämpare Länk LÅter en del |
|
| Fy fan, det där va brutalt pea! | |
| När man hör detta så undrar man lite hur folk med "Cutouts" är funtade... | |
|
Hahaha fy faaasen!! Får lite VrAlexander vibbar, ni kanske har sett "Watch the blond" :D Länk |
|
| Vad har ni för däcktryck på era 19 tums? | |
|
Finns det besiktningsmapp framme till Procede? Jag har inte brytt mig om att hänga med på området genom att jag knappt har varit hemma i vinter. Lite bilder från senaste resan Länk |
|
| 2.6 fram, 2.8 bak. Har dock inte hunnit testa så mycket än, men jag brukar köra lite högre än så. | |
Cartéen |
Ha ha ha.. Satan vilket ljud :-) |
|
Fick alla mailet? Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| Ajvar: 2,9 fram, 3,0 bak. | |
|
Var det körning nere på någon flygraka i närheten av Sthlm sista April?, hörde via Patte min kollega som surrat med PEA, finns det utrymme för 1-2 bilar till? en E92 M3 ESS VT625 och ev en E46 M3 VT500 vid mån av plats. / Jonas 0768-311976 www.jawsmotorsport.se |
|
|
Carl: du fick alltså högre värdarna med OEM mellan kattarna plus e85? Känns då som min Race kattar funkar klockrent, kanske för att dem är nya ? |
|
|
Denna gång kommer jag inte acceptera förlust :) Storkittet beställt från cargraphic och ska leverera 580 hp Jag kommer gråta till sömns om det inte hinner moteras innan 30e :) Smakprov på ljudet : Länk Länk Vi ses snart!! |
|
| Och förlåt för OT | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.