AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
5.818.264

Ökad effekt på min 335i

Sida 454 av 712
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
cartén>> nice! bilder?
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
Jocke, riktigt fina!
Nu måste du också göra något åt dina backspeglar.....
jo
580
joxgbg
M3 CP -17
Tack grabbar, riktigt nöjd med resultatet!

Pavel-> Gillar du inte mina dumbo-öron? :) Skulle gärna byta, men jag har ingen större lust att lägga pengar på det just nu. Ska se om kag kan hitta begagnade, är det nån som har ett par liggandes så får ni gärna höra av er...
Cartéen
Bomis: Inte fått till några bilder ännu men snart så.
Vi lär ju ses vid nästa Björkvik så då får kolla live då istället :-).

Fe
333
Fedorov
M2 F87 -16
Hej,

Är det någon av er som kör med Procede som vet om V5 ger samma effekt/vridmoments ökning på alla växlar och steg eller om den är "smart" och anpassar för att inte nöta alltför mycket på växellådan?
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
Fedorov: detsamma effekt. Pratar du MT eller AT? Växellåda har ingen problem att hantera extra power.
Bi
877
Big Tom RS4
Nissan GT-R R35
Jäkligt fina fälgar joxgbg!
Vägde du dem med däcken monterade?

// Thomas
jo
580
joxgbg
M3 CP -17
Thomas-> nope, vägde bara fälgen. Får ta och väga ett hjul vid tiilfälle!
Th
119
ThomasF
Corvette Z06 2008
joxgbg: Mycket snyggt! grattis till ett bra val.
Th
119
ThomasF
Corvette Z06 2008
Jahapp, det var som du sa bomis, gick inte att handla på modbargains utan banktransaktion, orkar inte strula så avbeställde allt. Nu är frågan vem man ska beställa BSH OCC ifrån som leverera snabbt och smidigt, några tips? Alt: AR OCC.

/Thomas
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Mycket snyggt joxgbg!
Det verkar vara bra finish. Tycker inte priset var helt avskräckande heller.
När man såg din bil blev man ju sugen på en BMW igen:)

//Stefan

Mina bilar:Länk
jo
580
joxgbg
M3 CP -17
Tack tack!

Ja, finishen var helt galet bra. Kan verkligen inte hitta något att klaga på. Fälgarna var dessutom extremt väl paketerade och varje uppsättning är signerad och numrerad, lite coolt.

Man får dock ha is i magen om man ska köpa fälgar så här, betalade fälgarna i november, fick dom i onsdags...
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
joxgbg: tänk på dem stackarna som beställde japanska fälgar typ 1 månad sedan...
Tog för mina också runt 3 månader och det är värkligen en lååååång vänta när man har lagt så mycket pengar ute.
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
*Update*

Jag klimatkompenserar för din miljöbil.
/Andreas
pe
771
pea
BMW M3 E92
Joxgbg , du ville visst testa lite spacers fram hörde jag , har 6,10 o 15 mm liggande hos jörgens om du vill prova, är där i morgon kväll för att byta avgassystem.... tänkte skrämma ihjäl några katter till.
jo
580
joxgbg
M3 CP -17
Grymt Pea! Jag komer förbi och testar, snackar skit och dreglar lite över ditt motorljud... :)

Jag tycker du skall återgå till hur bilen lät sist jag åkte med dig, skrattar fortfarande när jag tänker på det! :)
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
ThomasF>> köpte min fr redline motorwerkz på e90post...söker du under sponsorer så hittar du säljlänken till bsh...
Th
119
ThomasF
Corvette Z06 2008
tack bomis, ska kolla.
Fe
333
Fedorov
M2 F87 -16
Jocke, grattis till Morr:s! Jag tycker det är snyggaste fälgarna som finns! Var nära att jag köpte dom men dom var aningen för dyra samt att jag hittade bmw performance-fälgarna för ett bra pris inkl däck... Men som sagt, Morr är jävligt snygga samt väldigt unika i sverige!Å
Th
119
ThomasF
Corvette Z06 2008
Det blev en Ar-design OCC, skickas i veckan :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.