|
Sida 451 av 712
|
|
|---|---|
| bomis: va blev det för sänkning? | |
| Nu har man bokad Hotel vid ringen 20-22 april :-) | |
|
enrita: Jag och Mattias stannar några dagar längre än Dig dock! Ska bli riktigt kul! mvh Jimmy Särås Stertman Motorsport www.stertman.com |
|
|
Jaha, nu får ni se upp, kommer bli farligt snabb i år! Precis beställt M3 kjolar och vinge ;) Att man aldrig kan hålla fingrarna i styr, skulle ju bara köpa BSH OCC och clutch valve. Någon som vill köpa en oanvänd Riss Racing OCC? skicka PM isf. /Thomas |
|
|
Pavel>>25mm fram 15 mm bak...kommer se ut så här :) riktigt snyggt! Länk |
|
| pavel>> blir även mach schnell spacers, 18mm fram & 15 mm bak för en riktig "bulldog" stance :P | |
| macht skulle det vara... | |
|
blir så här med spacers & sänkning :) Länk |
|
|
Tja grabbar! Jag är kanske på väg att köpa en 335 touring och självklart vill man att det ska röra på sig lite bättre än en orginal. Har hängt med ganska hyffsat i tråden men på sistonde har jag inte läst så mycket så man är inte så inne på vad som gäller nu för tiden. Vad rekomenderar grabbar now days, vad ska man ha om den ska vara i hyffsat form 335, inget avancerad bara basic grejer... Vilken trimm företag osv.. Mvh///Sead |
|
|
Cado: Flash (omprogrammerad ECU) : GIAC (Stertman i Nynäshamn) Piggyback (man kopplar en box i ECU som förändrar signaler) : Procede V5 från Vishnu tuning Sök lite runt för mer info speciellt på e90post.com |
|
|
bomis: Så jäkla nice :) kommer se brutal ut! ...nu måste jag åxå ha spacers... nån som kan rekommendera? |
|
| pavel>> macht schnell ;) eller h&r fr bilmodecenter | |
| Bomis du har pm | |
| Enrita: Nurburgring? Någon plan på att åka dit senare också? Ska dit i juli. R1000 har jag inte hört något från, men han är nog sugen också antar jag. | |
| Melle: vi kan visst fixa något i juli om jag hittar lite semester tid då. Ska köra på många banor i sverige med bmw sport club i år så vi får se. | |
| Enrita: OK, låter bra. Får se vad R1000 har för planer. Har anmält mig till BMWSC licensutbildning i maj + körning Mantorp, vi ses nog på något evenemang. Gotland ring blir d också. Funderat på att höja effekten på min 335 i år, men blir nog byte av bil istället. Får se hur M3 ligger i pris. | |
|
Meile: M3:orna börjar ju komma ned i vettiga nivåer. Har själv börjat fundera på vad du funderar på...att byta bil. Får se hur våren utvecklar sig, om det funkar ekonomiskt eller ej för egen del. |
|
|
Hade tänkt att vara med på BMWCS arrangemang men fick höra att de bannlyst BMW med kompressorer, eller annan överladdning. Har nån hört om det kan stämma, skulle ju vara surt att köra till Mantorp och sedan inte få köra |
|
|
Tja! Är det någon som kör med V-techs flash? Funderingar kring det isf....tänkte köra med giac tills jag såg priset på deras flash 19k är väll lite overkill.... |
|
| Ja, men det är ju med IC...Tror det kostar 8990kr annars och det är det VÄL värt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.