|
Sida 449 av 712
|
|
|---|---|
| Varför får du limp? | |
|
2C7B: 2C7B Lambda probe behind catalytic converter, signal Error will cause a warning light Error is not currently present Test conditions have been completed Freeze Frame Information Event 1Odometer 47488kms 29507miles exhaust fume temperature behind catalytic converter bank 1 640,00 °C resistor Lambda probe behind catalytic converter bank 1 256,00 ohm voltage Lambda probe behind catalytic converter bank 1 0,39 V voltage Lambda probe in front of catalytic converter bank 1 3,20 V Så det lär vara bakre O2 sensorn. Den koden har jag fått sedan ca 2 000 mil sedan. Har snart börjat vänja mig vid att starta om bilen i farten... Bmw har rimligtvis även sett koden när den varit inne, men de har bytt andra saker. |
|
| det är bara att byta den och se. är bilen original? jag har en bakre 02 sensor som är nytt och liggande. | |
|
Original så långt ögat når! |
|
|
Någon som kan tipsa mig om vilka fälgmärken som är bra? Tänkte hitta en uppsättning 19 tummare i gunmetal från USA, men har ingen aning om vilka som är bra och vilket märke man bör undvika.. Förresten, vet någon vilken ET man ska ha på en LCI för att undvika valsa skärmarna? |
|
|
Pavel: Dessa är så sjuuuukt fina. Hade jag behållt bilen hade jag köpt dessa. Du slipper tull och moms. Länk |
|
|
Pavel: Länk |
|
| Jocke: Har du fått dina fälgar? Har killen jag sålde jb4 till hört av sig? | |
|
joxgbg: satt precis å kollade på dom :) SevaK: kan inte se länken, (jobbet spärrar vissa sidor...) Vad säger ni om dessa: Länk Snyggt på lemansblå bil dessutom |
|
| Pavel: Dem gillade inte jag. Kolla länken när du kommer hem. | |
|
Sevak: Fälgarna ska förmodligen skickas idag, tyvärr så hade min uppsättning lackskador, så nu får jag välja en annan finish eller vänta till mitten av maj.... suger röv! Hade beställt Signature Silver, men det lutar åt att det blir Signature Black istället. Jag ska möta killen och montera JB4 i nästa vecka! Pavel: VMR är rätt snygga, men dom väger BLY! Dessutom verkar dom ha ganska sunkig kvalitet. Kolla om du kan se bilderna på flickr istället: Länk |
|
|
Jepp, de som Sevak länkade till är galet feta! Jag hade lätt köpt dem om jag vore i din sits. // Thomas |
|
|
Dom är väldigt lika Morr fälgarna jocke länkade till. Härligt djup i dom, finns samt en video på sida 3.. Länk |
|
|
Jocke: Ta de svarta. Fan va surt du har ju väntat sjukt länge nu. Den avklippta röda kabeln i kabelnhärvan är för meth. Men den behöver han ändå inte. |
|
| Ajvar: Dom var skitsnygga! Jag tror jag kan ha funnit vad jag letat efter... | |
| Funderar själv på att byta till dom längre fram, riktigt nice e dom.. | |
|
Pavel: Jag gillar verkligen Linea Corse LC808 dom är dessutom hyffsat lätta för att vara "billiga" 19" fälgar: Länk Länk Dessa borde passa din LCI: Länk |
|
| Dom e sjyssta,, men jag ute efter gunmetal fälgar.. tror det kommer vara riktigt nice mot lemans blått.. :) | |
| Ajvar>> DAMN! Dom får det bli...dom med blanksvart insida...vad kostar dom? Kan inte vara alldeles för mkt eftersom det inte är en äkta forged... | |
| Dom ska inte vara så dyra Bomis, har inte exakt pris. Men vet att vertini ligger bra i pris rent allmänt. Gillar djupet i dom, riktigt nice e dom. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.