|
Sida 443 av 712
|
|
|---|---|
|
bomis: Sluta fega och installera en kompressor nu. Då får du ju dessutom nytta av ditt methkit! Jag kan bara instämma med kommentaren på youtube: "need to make a report cause that was rape" :) |
|
|
R1000: Jag hoppas snart kunna lägga ut 335an och sedan leta C63. Enrico: Jag längtar sjukt mycket:) |
|
| Bomis: Vad har en ESS 600 kits m3 utan meth för 60-130 mph tid? | |
|
Detta va intressant: Länk Länk |
|
|
sevak>> några exempel nedan.. ex ess vt-575 7.7 sec 60-130 on pump fuel @ 6 psi Our customers ability to run low 8’s and high 7’s 60-130’s on 5.5-6.5 psi and pump fuel speaks for the quality tuning and efficiency of our E9x M3 supercharger kits. Our goal is to provide customers the ability to buy a simple to install, reliable, high performance kit and I believe our M3 supercharger is a very good example of that. vt-600 The cold weather in the Southeast has enabled me to achieve some great 60-130 mph times this week. I'll start with the results of the ESS VT2-600 supercharger only run (no nitrous). 27F / full weight / 93 octane. 6.87 secs in 1011 ft |
|
|
Bomis: Sjukt bra tider. Då räcker det fan med VT575. Hade inte kompressorn varit så dyr till C63an hade jag kunnat tänka mig en sådan. Det har precis kommit ut därför priserna är så dyra. |
|
|
sevak>> vet du vilket steg det var på kleeman finns stg1 till stg4 the first stage includes new ECU Tweakig and Air Filters (540hp +); stage 2 adds new headers and downpipes (580 hp); stage 3 ads new cams and 600 hp while the 4th stage comes with new throttle body and an impressive 620 hp. |
|
| såg i texten nu att det verkar vara 600 kittet....måste vara det annars hade den inte dragit så hårt mot californian....den har trots allt samma rova som 458:an.....och den RÖR på sig... | |
|
riktigt bra priser såg jag nu om man beställer fr uk, då slipper man tull o moms oxå :P Stage 1: £ 2,695.00 , Pulley, ECU & Air-filters (bhp 540 +) Stage 2: £ 4,395.00 , Stage 1 + headers and down pipes (About bhp 580) Stage 3*: £ 6,489.00 , Stage 2 + cams (About bhp 600) Stage 4*: £ 8,875.00 , Stage 3 + throttle body (About bhp 620) |
|
| nice, by the way :P | |
| Bomis: Kleeman kallar den steg 3 ägaren har valt att köpa MBH Headers och kleemanns mjukvara + throttle bodies. Tror han låtit Ferrita bygga midpipes åt han. | |
| den rör på sig iaf :) | |
|
Enrita ---> 3.0 BIGBiturbo blir awesome! ;) // Thomas |
|
|
bornis; hur menar du att Californian har "samma rova" som 458..? |
|
| sani>> i grunden samma v8:a fast 458:an har ett gäng hästar mer... | |
|
såg att Vishnu sökte dealers Länk Är det ingen som är intresserad. Kanske vore kul att tjäna lite pengar på sin hobby |
|
|
pea: Jag kan absolut tänka mig det. Att jobba i Stockholmsområdet. /Janne |
|
|
Procede V5 med RB turbos 19 psi me lite taper efter 6K med M10 75/25% meth och Race gas : Länk |
|
| enrita>> helt sjuka siffror! | |
| vad jag tycker är ännu bättre är pump gas 99 resultat på 440 whp och 15.5-16 psi. något man kan köra varje dag utan meth och med turbos på semester . hoppas jag kan få upp mi bil på det också. Känns som RB turbos är dem bästa som finns ute just nu. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.