|
Sida 442 av 712
|
|
|---|---|
|
Bomis ,har ochså gnissel och vinande ljud vid kallstart, den låter mera än 335an, så länge det försvinner vid varm motor tror jag inte du behöver oroa dig. Men m3an har även mycket mera transmissions ljud än 335an |
|
| pea>> ok tack! | |
|
Nu har vi 4 datum att sikta på.. så gå in och kika på dem. Om ni vet någon som vill delta - hänvisa dem till rätt ställe. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| Mistafrizz>> har glömt adressen, bytt dator, pm:ar du mig tack :) | |
|
Mistafrizz skicka adressen till mig med |
|
| Till mig med tack. | |
| Sevak: intressant ;-) AMG? | |
| Enrico: Yes blir nog en Amg. Är så jävla trött på det här skitvädret man vill ha vår och sol nu inget annat. | |
|
Sticker snart iväg till USA på semester och tänkte kolla efter lite bilprylar man kan tänkas behöva. Hur är det med boostmätare typ Rixster behövs det när man kan få en analog mätare nu med nya Procede funktionerna? Har 32+32kg i maxvikt/person på vägen hem så det kan hända att det går ner en uppsättning nya fälgar i resväskorna ;) Mistafrizz: Skicka gärna länken till mig med :) |
|
|
äntligen känns som alla problem är löst :-) Länk Länk bakre 02 sensor sitter igen i dps och alla signal koder är borta. |
|
| Nice Enrico! Skönt! | |
|
Dekaltrim måste väl platsa i denna tråd? ;) Länk // Thomas |
|
|
Thomas: måste säga att den ser verkligen bra ut . Nu måste komma på något också :-) Kanske 3.0 BIGBiturbo LOL ! |
|
| jag funderar på regskylt "AMGLOL" :P | |
| bomis: akta för att du kommer att få mycket stryck från C63 AMG LOL ! | |
| Bomis: Modern Horsepower plockar ut 600 hk ur C63an med endast Mjukvara, Grenrör och okattade midpipes. :) | |
| Det ska bli skoj att få en provtur i din C63 Sevak om du köper en sådan. Det kommer att bli skitbra. Nyss hemkommen från Thailand med 6 h jetllag som vanligt. | |
|
R1000: känns som du har haft bäst vinter ever (även om du jobbade) . du har spenderat nästan hela tiden i Thailand :-) P.S : jag tar en lång bil tur i helgen om det är torrt så kanske svänger jag förbi dig ;-) Sevak: hoppas att få köra mot din C63 AMG Modern Horsepower snart :-) |
|
|
detta gör jag ju självklart efter en ev kompressorinstallation :P Länk he he... |
|
| Du är jättevälkommen Enrico. Är hemma på lördag men på söndag åker jag och kikar på en hoj i Dalarna:-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.