|
Sida 436 av 712
|
|
|---|---|
|
Ajvar ---> 445 motorhästar är riktigt schyst! :) Fedorov ---> Det är den billiga länken som gäller. Den andra är från en gammal Vishnu-sida. Btw, Vishnu och PROcede är samma sak. Fan, jag hörde att det kommit några centimeter mer snö där hemma... Här i Tyskland är det helt snöfritt, torrt och fint... Så jävla orättvist. :( // Thomas |
|
|
Hej, tänkte introducera mig i denna tråd: skaffade en -07 e92 manuell i november. Alpinvit och fin. Bor i Göteborg på veckorna och i skåne på helgerna. Är ganska motorintresserad och jobbar också med sådana tingestar. Heter det tingestar? I alla fall, så har jag forskat runt litegrann efter vilket trim som ska införskaffas. Skulle gärna köra flashat men GIAC blir lite jobbigt att ta ledigt två dagar och åka till Nynäshamn, och Cobb AP lär man väl inte se i EU-version på denna sidan årsskiftet. Så det får bli Procede. 645 USD för "Enthusiast" version låter som ett bra pris. Så, nu är jag väl introducerad. Håll utkik efter nästa spännande inlägg, kommer snart i denna tråd. Risk för att det inte riktigt handlar om "Ökad effekt till min 335i", utan kanske mer: "vad ska man göra när man väl fått mer effekt till sin 335i" /grok |
|
|
Hej igen, tänkte höra om det är någon läsare här som kör omkring med M3 länkarmar, aka Control arm och Tension rod? Det låter ju himla fint med styvare bussningar, mera camber och lite bredare spårvidd, till ett rimligt pris. Borde ge bättre styrrespons och bättre grepp fram dvs mindre understyrning. Men märks det någon skillnad för den som inte är professionell förare? Någom som kan dela med sig av erfarenheter?? Gonatt /grok |
|
| Grok : jag ar ALLT i min bil så skick pm..... | |
|
Enrita: Jag skulle vilja säga "Allt och lite till" ;) Själv får man förhoppningsvis sina Wagner downpipes och intercooler innan helgen. Det ska bli spännande och få monterat till våren + uppgradering av V4 -> V5 :), f..n jag vill ha vår nu! |
|
|
Hej Köpt ett downpipe kit till 335:an, min fråga om 02 sims behövs vid montering??? Kör med JB3 MVH Markus |
|
| Mackanr: vad menar du VID montering? lägg in dem och koppla 02 sims direkt. | |
| Mackannr: Du måste koppla in 02sims i ECUn annars kommer du få felkoder. | |
| okej någon som har 02 sims till salu? | |
| Mackanr: jag ska sälja min komplett jb3 i helgen. Om köparen vill inte ha mina 02 sims kan du få dem men en pin gick sönder så man måste koppla kabel lite fult. | |
| Mackanr: jag ska sälja min komplett jb3 i helgen. Om köparen vill inte ha mina 02 sims kan du få dem men en pin gick sönder så man måste koppla kabel lite fult. | |
| 500000 besök på den här tråden, måste vara något slags rekord, att trimme en 335a skulle bli så populärt | |
|
Har pratat lite med honom om att köra mot varandra 335i vs 335 d. Hade varit kul å se vad hans bil går för!? Han har ett jävla vridmoment.. Vad tror panelen.. Länk |
|
| jag har kört mot en 335d vtech och den har ingen chans. i början hänger dem med pga vrid men när du lägger 3 och 4 är bye bye. | |
| Jo du har rätt Enrico!! Men det kan bli intressant om han lägger i meth oxå | |
| Ajvar du kommer krossa honom, efter 150-160 är det finito med dieseln.. | |
| Tjena Rian.. Låter bra, hehe. Hur går det för dig, läste att du gjorde dig av med golfen som du körde mot mig i björkvik. Vad kör du nu? Kanske har gått över till bmw? | |
|
Tyvärr om man kan säga så är jag fast i vw träsket, har jävligt svårt att byta till något annat, det blev en Gti Pirelli 09a som jag köpte i Tyskland. Det positiva är väl att det inte finns så många Pirellis världen över det gör ju bilen lite unik, men som sagt för dom flesta som inte känner till bilens historia så är det en simpel Golf Gti men jag är nöjd, |
|
|
Krossa var väl att ta i, nu när jag ser mer ingående vad han gjort med sin pärla, tror även han har tagit bort Partikelfiltret samt att Vtech är jävligt duktiga på mappa Dieselbilar, kanske inte blir så lätt trots allt.. |
|
|
Återstår att se Rian :).. Grattis till den nya golfen Rian. Har du fått den att gå som din förra eller bättre? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.