|
Sida 415 av 712
|
|
|---|---|
|
Bomis om du inte redan gjort der, åk till närmaste ICA Maxi och köp FFS!! Det var väl värt 6års väntan :) |
|
| carlee>>sorry, ffs? | |
|
**off topic** carlee>> for fuck sake? och menar du grand turismo 5? måste köpa ps3 först och nått sånt här, Länk tips på bra ratt/pedal kit |
|
| OT- hälsningar från ett soligt Thailand. Har hyrt hoj Länk snorklat Länk och lite annat skoj Länk | |
| r1000>> fan va nice, er ut som en r1:a? jag är inte ett dugg avundsjuk ;) | |
|
Enrita, det där är jävligt imponerande siffror. 3,07 sekunder 100-150Km/h i verklig hastighet dessutom gissar jag. Antar att du ligger under 3s om du bara kollar mot hastighetsmätaren? Tufft! =) Upptäckte att jag har kanaler ifrån frontspoilern som ska skicka luft för kylning till frambromsarna, nån som vet om det kommer med M-sportpaketet eller om alla 335:or har såna kanaler? Angels Lie To Keep Control |
|
| Hades : alla har broms luft kanaler. Min bil är inte m-tech. Jo de går säkert att filA lite mer med tiderna men spännande blir när R1000 lägger nitro i sin bil :-) ciao ciao också från thailand :-) | |
| Hades : alla har broms luft kanaler. Min bil är inte m-tech. Jo de går säkert att filA lite mer med tiderna men spännande blir när R1000 lägger nitro i sin bil :-) ciao ciao också från thailand :-) | |
| Bomis, ja det är en R1:a som var skoj att köra på de bitvis slingriga och kuperade bergsvägarna mellan Patong och Phuket Town. Av startnumret ser man att det är en replica av Lorenzo's hoj. Ska man vara helt ärlig bör det nog saknas något däruppe för att hyra hoj i TL, men det gör det kanske redan om man kör sådana hojar här hemma:-) Det gäller att se till att vara bra försäkrad för egen del och att kunna slanta upp om man lägger hojen eller skadar någon annan. Det innebär att man får köra mycket mer med insidan än vanligt men det är förstås bara att gasa på när det är skapligt fritt. Jag körde om poliser som åkte 125 cc skoter flera gånger, de bekymrade sig inte ens om att titta...Utom när jag råkade slänga en fimp in rännstenen p.g.a frånvaro av snus, det kostade en slant till deras kaffkassa som borde ha räckt till en hel pall med Gevalia :-) | |
|
Bomis: Kika här dom har fina kit! Länk Är sjukt nöjd med bilen även om jag inte har hunnit köra så många mil som jag hade hoppats på. Velar som fan om jag ska köpa HPF kit till den nu när det kommer eller om man får tummen ur och slår till på en UGR och blir Bmw lös. Ha det |
|
|
Om ni vet någon som vill köpa en kalasfin 335a. Verkar vara extremt svårt att sälja i dessa tider så den kommer nog bli billig... Länk |
|
|
Funderar vidare på bilköp. Har hittat några goa 335i men föredrar utseendet på bilar med M-paket. Någon som vet vad det kostar att köpa M-paketets stötfångare och kjolar på BMW inkl allt som behövs för montering? Räkna INTE med lackeringskostnaden, den ordnar jag på annat håll. Sorry om frågan ej passar i denna tråd, men jag misstänker att det lär vara någon som kan svara på den här ;) Förövrigt så ska det självklart trilla ned något slags chip i bilen hehe! __ Nisse Ljung |
|
|
jag är så sjukt glad att jag fick iväg min 335:a i tid och för hyffsade pengar med tanke på hur mkt cash jag plöjde ner i den, fick iväg den på en vecka....utbudet har väl tiodubblats sedan dess ligger runt hundratalet nu :O sevak>> fick du iväg din? såg att annonsen var borta.... |
|
|
Nisse977: Min har ju M-paket och jag kan lova att du inte blir missnöjd med den bilen:) Bomis: Det gick bra för dig, dröjde ju inte länge innan den var borta. Nu är det som sagt helt stockat och ingen har ens varit och tittat på min vilket är väldigt synd då det är ett kanonexemplar. Årstiden är inget + nu heller. Så det är väl bara att dumpa priset tills någon lycklig hämtar den. Har alldeles för mycket på G nu så den måste säljas... Vet ni någon så tipsa iaf:) |
|
| Bomis: nej inte såld lägger ut den till våren igen. Många som hörde av sig fick även ett bud per mail. Plocka bort annonsen eftersom det är typ omöjligt att sälja en bil som endast är sommarkörd nu har dessutom inga vinterdäck. När snön är borta borde suget efter en coupe som min va större. | |
|
Wetterstrand: Jo men det är en sedan pre-facelift och fel färg för mig... Ska jag ha en sedan ska det vara den faceliftade. Men blir det en coupé så får det gärna vara innan faceliften, gillar inte de nya strålkastarna... __ Nisse Ljung |
|
| Nisse: vad vill du ha för färg. Sorry för OT. | |
|
Nisse977: Det finns kompletta BMW OEM M-Sport paket till e92 på ebay.de för runt 1000euro inkl. frakt. Ser ingen anledning till att låta BMW montera det om du nu inte ska lacka grejerna hos dom, du och en polare fixar det på några timmar utan problem. |
|
|
Ja det är helt riktigt, har ju byggt en hel bil inkl smidd motor å allt (min turbo E30) så några kofångare slängar man väl på med ögonbindel haha! 1000euro är ju ingenting för ett M-paket. Ang färger så gillar jag, vit, svart, röd, blå. Men alla typer av "grå" går bort för mig. __ Nisse Ljung |
|
| Sevak: Du gjorde rätt i som plocka bort bilen från annons. Det är inte många köpare som kommer höst/vintertid och betalar för en välskött bil. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.