|
Sida 411 av 712
|
|
|---|---|
| med känsla>> allt fr usa.... :) | |
| Bomis, problemet är att det tar så mycket effekt skillde 30whp mellan ett acrpovic system med racecattar, och mitt utan cattar, med samma kompressor (VT-625) samma dyno. | |
| pea>> aj då..... :( vad är det som sitter på din bil nu? | |
Cartéen |
Joxgbg: Ang avgas kan jag rekommendera Uppsala Avgasteknik. Lite långt för dig att åka kanske men om du är i Stockholmsregionen / Uppsala kan det vara värt att åka dit. Byte av bara bakra dämpare samt nya slutrör bör hamna någonstans kring 5000:- kan jag tänka mig. Altenativ två är väl det så kallade Muffler delete dvs ta bort bakre dämparna helt och hållet. Det låter så här då Länk Blir ett jävla oväsen ;-) |
|
Haha, jävlar vad det lät! :) Tack för tipset om Uppsala Avgasteknik, jag ska se om jag inte kan hitta någon lokal förmåga istället, det blir lite väl jobbigt att åka över hela landet för att svetsa lite rör. /Jocke |
|
|
joxgbg>> detta är en del av det system (axle back) sevak har, tror tom det är hans bil på bilden, påminner väldigt mkt i design om bastuck om du frågar mig, 4700:- är inte så blodigt heller, bastuck landade på 9000 tror jag Länk här är bastuck: Länk |
|
| lite bättre bild på simons Länk | |
|
joxgbg.. Jag och Sevak kör med Simons system och är hur nöjd som helst. Med tanke på priset.. Lite bilder på systemet.. Länk |
|
| Länk | |
Cartéen |
Ajvar: Vad ligger detta system på samt blev det någon större ljudskillnad? |
| nice, ser väldigt lika Bastuck för halva pris. Det är bara att lägga 4 pipor istället för 2. Mycket finare med Quads | |
| carteen>> om du tittar ett par svar ovan så hittar du priset ;) 4700.... | |
| Har för för mig att det ligger mellan 4-5 tkr. själv fick jag ett specialpris pga första e90 med simons system. Ljudet blir dovare men inte överdrivet, vilket är skönt när man kör långa sträckor. Inte för högt och inte för lågt. | |
| håller med enrico om quads :) | |
|
Simons ser ju lysande ut, det får nog bli ett sånt till våren. Ajvar > Vi får styra upp en göteborgsträff någon gång så jag får höra hur din bil låter! |
|
| Inga problem Jocke.. | |
Cartéen |
Bomis: Danke :-) |
| carteen>> no problem :) | |
|
haha har missat att de lagt upp bild på min bil. Simons är nice och är värt pengarna. Men det går inte att jämföra med bastuck tycker jag. |
|
|
Mistafrizz: Det finns bara ett system jag skulle köpa om jag hade din bil å det är från Eisenhaus, bilen låter fan som Porsche Carrera GT. Lyssna på det här ljudet (musik i mina öron) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.