|
Sida 405 av 712
|
|
|---|---|
| enrico>> helt sjukt igentligen, det var samma visa för mig med, därav valde jag Blombergs på Lidingö...hur kan man säga nej till en betalande kund?? | |
|
Nej den är gratis alla 335or ska få den. När man larmar av hör man ett litet ljud. Tror den skickar bränsle till pumpen eller så går pumpen igång. |
|
| sevak>> fast så lät min bil redan innan uppdateringen... | |
| Edit: det är inte alla 335or som ska få den man får ringa in till BMW och uppge regnr det ska synas i deras dator om bilen ska få den nya mjukvaran. | |
| Tack för hjälpen Sevak, tycker det är konstigt mil bil hade inte in uppdatering från BMW. I USA ALLA bilar ska få den . Detsamma i italien där BMW också skickar en brev hemma med info. tycker det är en bra uppdatering och ska göra det. Hoppas den fixar också lite smått och gott related till Pro radio och ipod koppling. | |
| Lugnt Enrico. Gick snabbt att ringa honom och kolla upp bilen. Men som sagt han sa att de ska va ett fast pris för mjukvaru uppdatering. | |
| enrico>> räkna med 2500-3500 sek....tyvärr.... | |
| sevak>> hur går försäljningen på bilen, får du några hugg?? el är dt bara skambudm och konstiga byten? | |
|
Bomis: yepp dem har jag räknad redan med , som tur mor mina fonder skit bra just nu :-) Jag har bjudit till Sevak min bil i byte men han vill inte ta den, han tycker inte om AT låda LOL |
|
| enrico>> LOL | |
| enrico>> tror det kan bli dessa :) bra intr. pris! Länk | |
| Bomis: jätte bra val. dem är en va mina favoriter. ta Signature Black :-) Länk | |
| Bomis, precis samma fälgar som jag är på g att beställa, kan dock inte bestämma mig vilken finish... | |
| joxgbg>> jag kommer köpa dom som enrico länkade till :) signature black.... | |
| mitt avgas skickas på måndag! :P | |
|
Det spelar ingen roll Bomis... du blir lika långt efter på nästa Björkvik iaf! ;) // Thomas |
|
| detsamma för dig Thomas, bakom mig all the way LOL. Fredag blir bänkning hos Turbocenter :-) | |
| Thomas: har du installerat V4? hunnit testa lite? | |
|
Detsamma för dig Enrico, bakom mig all the way med N20 :-) |
|
| spännande säsong nästa år :-) jätte kul att se och uppleva en bil med N02 ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.