|
Sida 396 av 712
|
|
|---|---|
| joxgbg: grattis till nya bilen :-) | |
| tack, den är sjukt najs! men jävlar va tysta dom är original, man hör ju knappt motorn! | |
|
joxgbg: Årsmodell ? Färg och utrustning ? När börjar du modda ? /Janne |
|
Cartéen |
Jocke: Stort grattis :-). Som sagt, vuxenpoängen har ju ökat lite om man säger så ;-) |
|
Det blev en alpinvit 09:a (E90 sedan) med sadelbrunt läder, m-sport och det nödvändigaste. Inte så mycket lull-lull, men jag saknar inget. Moddningen blir ganska modest, steg 3 utan meth eller något annat extraordinärt. Tänkte försöka hålla bilen civiliserad, men vi får väl se... :) fösta modden blir en enkel golf-tee mod, hör ju inte motorn! |
|
| Grattis Jocke till den nya bilen!! | |
|
Golf-tee fixad på lunchen, låter fortfarande INGENTING! Helt galet vad väldämpad denna bil var! downpipes borde locka fram lite mer ljud i alla fall. Ajvar: Tack, grattis själv till påökningen! Cartéen: Har aldrig känt mig så här vuxen, har till och med dragkrok på bilen! :) |
|
| Tack Jocke. | |
| Lasta in 2 dräneringsrör i min coupe i söndags vilket resulterade i fällt baksäte med lite öppet bagage!!! Det ihop med V4, catless downpipes, bastucksystem och methanolkitt mm... Jäklar va sjukt underbart bilen låter... Går inte sluta gasa helt enkelt!!! Och effekten denna årstiden e helt sjuk!! Kan inte förstå att ja fortfarande har kortet kvar.... Det råa och sen vassa ljudet i bastucksystemet e helt sjukt!!! | |
|
Jocke köpte du kärran på Novation här i Uppsala? |
|
| Jajjamensan, hurså? | |
|
Om någon vill köpa AR downpipes, ams intercooler, bms filter och 02 sims så har jag allt komplett oanvänt i orginal kartongerna. om någon är intresserad dvs, annars slänger jag på grejerna i på min bil i vår. |
|
|
Har kollat på den många gånger på blocket bara, sjukt snygg i vitt med den skinnklädseln! |
|
| Är de stor skillnad på proceed v3 mot v4? Är ute efter lite extra hästar, men kommer inte trimma mer(Dps, Ic osv) | |
| JF. V3 är själva firmware/software som man kan uppdatera. Bara försäkra dig att själva boxen är i ALU och inte i svart plast. Alltså nyaste version men Canbus. | |
|
Någon som testat BMS CAN Tool (CT) ännu? Behöver släcka lite koder och servicelampan börjar blinka vilken dag som helst! Är lite intresserad av hur den fungerar i Europa och vill inte lägga extraslantar en Bavarian som jag inte kommer använda till mer än utrotning av koder. Någon? |
|
| enrita. Tack för ditt svar :) Får bli den i alu då :) | |
|
Ngn som skall köra bana på lördag? Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| Mistafrizz? vilken bana? | |
| Har komplett steg 3 hårdvara till salu. Skicka Pm vid intresse. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.