|
Sida 386 av 712
|
|
|---|---|
| Bomis, du kan väl lägga ut lite bilder på den nya skönheten. | |
| mackyfr>> jag hakar oxå på lördag :) Ses på shell :) | |
|
med känsla>> kommer inom kort :) en tråkig grej...hämtade bilen runt lunch idag nytvättad/polerad.....5 min kvar till jobbet, vad händer? börjar störtregna KUL! 10 minuter efter jag kommit fram...SOL! |
|
|
Bomis: Då har vi haft ungefär samma upplevelse idag. Jag hämtade ut min bil från tvätten kl 1130, det var strålande sol, åkte från Nacka och precis när jag kom till stan - Ösregn. 10 min senare, sol igen. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| skit i tvätten och utseende jag behöver TRACTION! :-) | |
| >Bomis...ja men det är ju tyvärr nästan alltid så, MrCap behandlad och sen blir det regn eller snöslask och idag var det ju minst sagt väder som ställde om, regn-sol och nu regn igen, iaf i Uppsala. Får man fråga vad du fick ge för din M3? Vad hade den för spec? Kikar lite på att importera 335 E92 alt M3 -08, intressant se skarpa Sverige priser. | |
|
Hehe.. jag förstår att bilen börjar gå bra nu Enrico. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| mistafrizz: yep den börjar gå riktigt bra. Mycket bättre en förut . renovering av toppen och porting har verkligen gjort en skyllnad. | |
|
Vilka har kört med 10W-60 olja? Hur funkar det? Kör ni med det även vintertid? Min bil ska servas nästa vecka och jag funderar på 10W-60 jag kommer ställa av bilen 1 novmeber. |
|
|
Ingen som skall vara med på detta: Länk Jag borde ställa upp med skåpet.. det skulle vara en syn med två ton svart metallklump bland de andra skönheterna. Ngn av deltagarna borde man kunna klå.. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| Sevak: jag har kört med den TWS Castrol för m bilar förra året, också vinter. Funkade bra men hört att den ska man inte använda i vinter. jag har 8ltr kvar i källaren. Lägger in nu Statoil Racing olja 10W-50 som Stertman rekommendera varmt. | |
| Tack Enrico då vet jag. Jag har en uppsättning vinterdäck med fälgar som rullat max 150 mil till salu om någon är intresserad. | |
Cartéen |
Sevak: Vad är det för däck samt fälg? PM: mig prisförslag. / Marcus |
| jag har oxå en uppsättning fälgar/vinterdäck tillgängliga om någon är i behov. Bmw org fälg + nokian dubbfria... | |
| nu blev körkortet indragen 1-3 månader... otur fortsätter .... | |
|
vad är det för fälgar du har Bomis? Beklagar Enrita, hmm man får passa sig, hur fort gick det? |
|
| 150 på motorväg.... | |
| Fan vad otur Enrico. Tur att du inte körde fortare. | |
|
Fan va tråkigt enrico! Lider med dig! |
|
|
Jag får iaf trösta med turen i oturen att du får lagligt åka med imorgon :) Skämt åsido så lider jag med dig |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.