AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
5.818.861

Ökad effekt på min 335i

Sida 381 av 712
Thomas jag har ett klipp när de är riktigt jämt mellan oss;)
Din bil va faktiskt starkare denna gång. Revansch nästa säsong:)
Tack Andreas för allt, de va toppen. Lägger upp lite klipp när jag har tid.
Sn
80
Snorken
335iA E90 M-sport -07
Jäklar vad bilarna går!
Finns det någon video mot en 335i standard från eventet så man ser vad man går miste om :)
Bi
877
Big Tom RS4
Nissan GT-R R35
Japp, vi körde 4 ggr totalt.
3 gånger var resultatet som i videoklippet och en gång var det lite jämnare pga av en dåligt genomförd körning från mig.
Nya tag till nästa gång Sevak! :)

Kul var det iaf att 1800 kronors IC:n inte var helt värdelös. :)

// Thomas
Bi
877
Big Tom RS4
Nissan GT-R R35
Mitt ovanstående inlägg var ett svar till Sevak om någon undrar.
Ca
1.442
Carlee82
335ia e92 ´07 Frozen silver
328ia Touring ´96 Svart
330ia limo `03 Svart
garaget.org/Carlee82
Stort tasck till Andreas som styrde upp dagen, sjukt trevligt(precis som vanligt)! Här är min klipp:
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

Ca
1.442
Carlee82
335ia e92 ´07 Frozen silver
328ia Touring ´96 Svart
330ia limo `03 Svart
garaget.org/Carlee82
Sista:
Länk
Som sagt, stort tack till Mistafrizz för att du orkar styra upp allt, trots strulande betalningar! Hoppas det blir ordning på det till våren...

We
82
Wetterstrand
BMW 335i M-Sport sedan
Satan vad din bil går nu Thomas! Visst c63an är ju brutal den också!
Kanske kommer sakna 335 "träsket" i slutändan ändå:)
R1
1.063
R1000
E90-335i, X3 3,0i E83
Bra jobbat Thomas. Intressant att se att en korrekt tunad 335i utan problem kör ifrån en M5 E61.

Dags att se hur fort bilen kan gå och bli första 335i som kör 300+? Du får gärna låna min Race Logic till det om du vill så att det blir ett resultat som håller för publicering :-)
Bi
877
Big Tom RS4
Nissan GT-R R35
Tack Micke!
Nej, jag är nog för fjollig för att platsa i 300-klubben... :)

// Thomas
Någon som kan hjälpa mig redigera några klipp. Eftersom Thomas inte tejpade för sin reggplåt:P
Har klippet när vi körde mot GT-Ren.
Th
119
ThomasF
Corvette Z06 2008
Tack för en rolig dag alla! Där ute käns bilen alltid så långsam! MORE HORSEPOWER PLEASE! ;)

/Thomas
Bilarna blir inte så mycket snabbare jag kommer nöja mig med Forge dumpar samt JB4. Är bilen snabbast är de bara plus i kanten. Men ingen kommer lira i Enricos division nästa säsong. Åkte med i hans bil och den gick smooth och fint.
ri
152
rian
Golf Gti Pirelli 09
Riktigt trevligt Event..

Tack för åkturen Sevak din bil går ruggigt bra,
och som du säger Enricos bil kommer bli
sjukt snabb när han kört in den, Vi kanske
åker till Björkvik nästa helg å testar några repor.
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
Tack Mistafrizz för en lyckat event, det är alltid superträvligt att träffa dem gamla racare och dem nya! Nu har jag 80 mil på motor och den känns riktigt bra.
R1
1.063
R1000
E90-335i, X3 3,0i E83
Sevak, ge inte upp :-) Lösningen för att få 100 brutalstarka hp till är mycket enkel (och billig) genom att din JB3 redan nu stödjer Länk

tack för filmerna. Undrar hur en M3 DCT / DKG hade stått sig i detta sällskap, eller var det någon med?
R1000: Min bil gick ej optimalt. Har haft problem med hur mina laddtryckskurvor sett ut sen förra eventet. 12 ohms gjorde de inte bättre och inte ens terry har fattat varför. Han säger hela tiden vänta på JB4 så jag får väl göra det. Men grattis Thomas din bil va starkare. Fast de klippet du lagt upp så bogade en växling för mig. Om någon kan hjälpa mig redigera videoklippen jag har så kan jag visa hur de andra rejsen såg ut. Jag har lagt upp några klipp.
Jag vs Thomas
Länk

Jag vs Porsche 997 turbo 530 hk
Länk

Jag vs C63 AMG tuned utan cattar
Länk

Jag vs Calle
Länk
Jag förlorade även mot Phlips bil första gången vi körde..Ändrade på TQ lite så gick det bättre.
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.