AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
5.818.134

Ökad effekt på min 335i

Sida 380 av 712
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
8 timmars njutning i en M3a.. Mm, det finns dom som har det sämre. ;-)
Th
119
ThomasF
Corvette Z06 2008
haha, jag håller med dig mistafrizz

fy fan för å sitta 8 timmar i en kompressormatad m3a! ;)
ph
141
philipbr
Nissan GT-R -10
mistafrizz: HAHAHA fan trodde inte att du var den som läste realtid...
pe
771
pea
BMW M3 E92
Kan nog hålla med ett litet lyxproblem kanske :-), men har nog svårt att få till det i alla fall.
Men tack i alla fall
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
Av dom 8 timmarna får han spendera 5 timmar på bensinmackar ;)
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Bomis: det låter som om abstinensen gått över till avundsjuka..
Du hade rekommenderat ett trim till en polare(Johan) som har en 997 c4s ( detta var på ett bröllop) - vilket trim var det?

Jag klimatkompenserar för din miljöbil.
/Andreas
20
1.534
2002tii
116d LCI M-Sport -16
325i -86
2002tii -72
Porsche 911 SC -80
Amazon Kombi -65
Att ni inte kör på lunda då?Eller är den banan för kort?Massor av biltidningar som testar sina bilar där och även motorjournalen har varit där vet jag.Asfalten är riktigt fin där i vilket fall och inte långt från varken Stockholm eller Uppsala.
Länk
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
mistafrizz>> abstinensen är sjuk just nu :( hmmm...är du säker på att det var ett bröllopp? Är det johan som bor på l-ö? Vit 997 med gt3 optik? Om det var han så tror jag att det var giac vi pratade om...
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
Jag kommer tyvärr inte att köra imorgon, har för lite mil på motor och vill köra in den ordentligt men kommer att vara med iallafall med bilen och snacka med alla trevliga människor. Har satt in V4 nu och bilen går jätte bra... Jätte svårt att bara gasa 1/4... Och då är bilen snabbt ändå.
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
By the way jag såg hos stertman en IC och catless dps från tiskland som var helt sjukt! IC var en monster, lite lika helix ic målad svart som var riktigt vass och antagligen ska vara störst som passar på bilen, dps var 3 tumm inuti och då större en AR. Företaget som tillverkar dem är väldigt känd i audi kretsen.
Passa på om ni vill uppgradera direkt eftersom dem har dem på lager
pe
771
pea
BMW M3 E92
Bomis, helt rätt, ett himla slöseri med bra hästkrafter är att inte använda dom.
Så en bra förbrukning är en hög förbrukning.
Den dan bilen går under 1,8 är det bara att sälja...
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
pea>> WORD! Kunde inte sagt det bättre själv, till våren blir det m3:a med dkg :)
Ca
1.442
Carlee82
335ia e92 ´07 Frozen silver
328ia Touring ´96 Svart
330ia limo `03 Svart
garaget.org/Carlee82
2002tii: Vad jag har förstått så är Lunda flygfält aldeles för kort för våra Autobahn lok tyvärr, det ligger ju väldigt bra till (för oss ;)

Nu är bimmern äntligen kittad med nya tändstift och Redstuff bromsbelägg!

mistafrizz: Jag hoppas att du tar med några extra dunkar VPower till kärran, har en känsla av att rätt många vilja rejsa mot den ständiga måttstocken BMW m5 ;) Eller kommer det några fler //M-Kärror?

en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
jag har kört på Lunda och den passar inte alls för oss. man kommer upp till max 180 - 190 och sedan är det bara att bromsa hårt. den är för kort.
He
360
Heartware
E90 AW 335i 2007 M-Tech
Standard!

Kommer med upp o filma.
För er som vill ha med er videos... hem.. så ta med er laptops!

o håll känslorna inne tills racet är över!
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
Heartware: ser fram emot hälsa dig , var länge sedan vi träffade. kanske kan köra en pull med dig för skoj skull haha
Be
50
Benhard
BMW 330e 2017.
Nu är man hemkommen från Björkvik. Tack alla medverkande för en superb tillställning. Ruskigt vad en del bilar går bra speciellt med Ebay intercooler. Hoppas att detta Evenemang kommer att fortsätta även nästa år.
Misstafrizz: Du sköter detta utmärkt. Tack !!!
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
resultat? :)
Bi
877
Big Tom RS4
Nissan GT-R R35
Jag vs Sevak:

Länk

Jag vs joxgbg:

Länk

Jag vs mistafrizz

Länk

Jag vs philipbr:

Länk

Jag vs trimmad Audi RS4 B7 2008, 450 hk:

Länk

Tack Andreas för ett grymt event! :)

// Thomas
pe
771
pea
BMW M3 E92
Snyggt Thomas, den går ju riktigt bra med den nya icn , blir nog svårt för amerikanarna att argumentera mot effektiviteten på den.
Körde du mot GTR?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.