|
Sida 380 av 712
|
|
|---|---|
| 8 timmars njutning i en M3a.. Mm, det finns dom som har det sämre. ;-) | |
|
haha, jag håller med dig mistafrizz fy fan för å sitta 8 timmar i en kompressormatad m3a! ;) |
|
| mistafrizz: HAHAHA fan trodde inte att du var den som läste realtid... | |
|
Kan nog hålla med ett litet lyxproblem kanske :-), men har nog svårt att få till det i alla fall. Men tack i alla fall |
|
| Av dom 8 timmarna får han spendera 5 timmar på bensinmackar ;) | |
|
Bomis: det låter som om abstinensen gått över till avundsjuka.. Du hade rekommenderat ett trim till en polare(Johan) som har en 997 c4s ( detta var på ett bröllop) - vilket trim var det? Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
Att ni inte kör på lunda då?Eller är den banan för kort?Massor av biltidningar som testar sina bilar där och även motorjournalen har varit där vet jag.Asfalten är riktigt fin där i vilket fall och inte långt från varken Stockholm eller Uppsala. Länk |
|
| mistafrizz>> abstinensen är sjuk just nu :( hmmm...är du säker på att det var ett bröllopp? Är det johan som bor på l-ö? Vit 997 med gt3 optik? Om det var han så tror jag att det var giac vi pratade om... | |
| Jag kommer tyvärr inte att köra imorgon, har för lite mil på motor och vill köra in den ordentligt men kommer att vara med iallafall med bilen och snacka med alla trevliga människor. Har satt in V4 nu och bilen går jätte bra... Jätte svårt att bara gasa 1/4... Och då är bilen snabbt ändå. | |
|
By the way jag såg hos stertman en IC och catless dps från tiskland som var helt sjukt! IC var en monster, lite lika helix ic målad svart som var riktigt vass och antagligen ska vara störst som passar på bilen, dps var 3 tumm inuti och då större en AR. Företaget som tillverkar dem är väldigt känd i audi kretsen. Passa på om ni vill uppgradera direkt eftersom dem har dem på lager |
|
|
Bomis, helt rätt, ett himla slöseri med bra hästkrafter är att inte använda dom. Så en bra förbrukning är en hög förbrukning. Den dan bilen går under 1,8 är det bara att sälja... |
|
| pea>> WORD! Kunde inte sagt det bättre själv, till våren blir det m3:a med dkg :) | |
|
2002tii: Vad jag har förstått så är Lunda flygfält aldeles för kort för våra Autobahn lok tyvärr, det ligger ju väldigt bra till (för oss ;) Nu är bimmern äntligen kittad med nya tändstift och Redstuff bromsbelägg! mistafrizz: Jag hoppas att du tar med några extra dunkar VPower till kärran, har en känsla av att rätt många vilja rejsa mot den ständiga måttstocken BMW m5 ;) Eller kommer det några fler //M-Kärror? |
|
| jag har kört på Lunda och den passar inte alls för oss. man kommer upp till max 180 - 190 och sedan är det bara att bromsa hårt. den är för kort. | |
|
Kommer med upp o filma. För er som vill ha med er videos... hem.. så ta med er laptops! o håll känslorna inne tills racet är över! |
|
| Heartware: ser fram emot hälsa dig , var länge sedan vi träffade. kanske kan köra en pull med dig för skoj skull haha | |
|
Nu är man hemkommen från Björkvik. Tack alla medverkande för en superb tillställning. Ruskigt vad en del bilar går bra speciellt med Ebay intercooler. Hoppas att detta Evenemang kommer att fortsätta även nästa år. Misstafrizz: Du sköter detta utmärkt. Tack !!! |
|
| resultat? :) | |
|
Jag vs Sevak: Länk Jag vs joxgbg: Länk Jag vs mistafrizz Länk Jag vs philipbr: Länk Jag vs trimmad Audi RS4 B7 2008, 450 hk: Länk Tack Andreas för ett grymt event! :) // Thomas |
|
|
Snyggt Thomas, den går ju riktigt bra med den nya icn , blir nog svårt för amerikanarna att argumentera mot effektiviteten på den. Körde du mot GTR? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.