|
Sida 373 av 712
|
|
|---|---|
| Facebook=nej nej nej | |
| Ingen jävla facebook!!! | |
|
Nån måste ju faktiskt INTE ha facebook! Nåt fel på garaget.org alt. zatzy.com? |
|
| Om allt går som det ska får jag bilen tillbacka nästa vecka!!! 11 är jag troligtvis med då! | |
|
Okej men det vore ju bra om man kunde ha allt eftersnack och filmer upplagda på ett ställe. Eftersom mistafrizz har allas mail-adresser skulle det va väldigt enkelt att bjuda in alla deltagare till en FB grupp. Men men vi får väl fortsätta ha allt eftersnack utspritt på 10 olika ställen som förut :) |
|
|
På vilka ställen finns det eftersnack från Björkvik? ------------------------------ Porsche - There is no substitute! |
|
|
På zatzy, e90post, här på AP, bland kommentarerna till varje videoklipp på garaget.org och youtube och säkerligen på en massa andra bil-märkesforum. Vore ju trevligt om man kunde ha det på ett ställe, måste ju såklart inte va FB men det va det bästa jag kunde komma på. |
|
| Vishnu V4 eller Vtech på en 335xi -08 man? | |
| vill du ha en flash kör med GIAC , piggy kör V4 | |
| stilren>> och vill du ha riktigt bra drag addera på metanol, jag ett sprillans kit liggande om du är intresserad :) | |
|
*LOL* har redan hittat systemet till kommande m3:an, blir Gintani Sport, låter helt perfekt i min mening, djupt, dovt o mullrigt.... :) Länk Länk |
|
| låter bra Bomis men det här är en 335 tråd LOL!!!! | |
|
Är det någon här som haft något olje-lekage på sin bil? Till och från under denna sommar har jag haft en liten pöl olja under bilen, typ där växellådan sitter. Hade bilen inne på service i maj och aldeles nyligen byttes downpipes och bensinpump av en BMW meck utan att han sa nånting, motoroljenivån/förbrukningen är normal, växellådan har alltid växlat som den ska och jag antar att jag hade märkt om det varit bromsolja ;) Har själv krypit under och kollat tidigare i sommar men hittade inget misstänkt, men nånting är det som läcker och det är inte vatten... |
|
| Carlee82: kan vara AT låda som läcker lite. Fanns en tråd på e90post angående detta. | |
| enrico>> LOL kan vi inte döpa om den till 335/M3 trimtråden i stället? ;) | |
|
bomis: pea startade en 'Ökad effekt på min M3-traåd' när han skaffade sin M3:a och kompressormatade den. Den får vara M3-motsvarigheten. /Janne |
|
|
Bomis: Länk Mvh |
|
| Enrico/Bomis: Vad fick ni ge gör er LSD samt vad kostar montering? | |
| Jag betalade £1,006.48 från Birds UK all inclusive. Montering vet jag inte eftersom jag fixade andra grejer men räkna säkert med 4000 SEK | |
|
Sevak>> min wavetrac kostade 1200$ + installation c:a 4000..... Qdjant>> det tråkiga är ju att den tråden är så tunn att det ekar :( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.