|
Sida 364 av 712
|
|
|---|---|
| ajvar>> vad blir det för fälgar? | |
|
Bomis>>> Likadana som dina LC lemans.. Men problem som vanligt, har typ väntat i 2-3 månader på att dom ska få sin last från usa, men fortfarande inget. Fick svar av UK Mark ncb/wheeldude som säger att dom har inget bra svar om varför leverantören är sen.. Mitt tålamod börjar ta slut, skickade även ett pm till Chikara eller vad dom heter i usa, lemans replica dom med. Tycker Lemans är helt klart snyggaste fälgen till e90!! Frågan är bara, ska man köra på m3 offset, eller ngt annat offset beroende på vslsning och sänkning??? |
|
|
Mina Advan RZ-DF kommer i 2 veckor :-) Ajvar: jag skulle köra std e90 offset 35 fram 30 bak om du vill inte valsa. |
|
| ajvar>> jag kör på m3:ans offset, 10" i bak med et22 och 8,5" i fram et 30, fick valsa skärmarna i bak lite...... | |
| Tack för svaren boyz!! Enrita riktigt snygga fälgar du har köpt!! | |
|
Ajvar: Crille82 här på forumet ska ju sälja sin bil med LM fälgar - han kanske kan tänka sig att sälja fälgarna separat till ett bra pris. Dessutom bor han väl inte långt ifrån dig. Länk /Andreas. |
|
|
mistafrizz>> Tack för hjälpen men pratade med honom igår om det, och har frågat honom tidigare angående försäljning :). Han var inte säker på om han skulle sälja dom vid sidan av.Ligger ett steg före :).. Men tack for the heads up.... Hur går det med eventet? Ngt på G eller?? Det var riktigt kul sist!! |
|
| ajvar>> vad sa chikara? har dom inga på lager? | |
| Har inte fått ngt svar ännu Bomis. | |
| En rejssugen fetingmerca åkte på storstryk i går mellan Puttgarden och Lubeck, skoj inledning på Europatour :-) I dag bär det vidare söderut med bl.a. besök på BMW Welt och musem Munchen. Än så länge går bilen väldig bra, det börjar kännas som att det kanske kan hålla i sig, bilen ger fortfarande med över 400 whp så det är väldigt skoj att få snyta ur den ordentligt. | |
|
Kul Micke att bilen går så bra. Det är nog bra att ibland rensa all adaption och 'börja om från början'. Blir lita avis på dig, vill också åka till BMW Welt, får bli nästa år. Ursäkta OT. /Janne |
|
|
Heeeeeelt dött här ju!!!! Blir det ngt event eller???? Ngn som vet???? |
|
Cartéen |
Ajvar: Folk ligger nog på stranden istället och dricker bärs eller Rosé ;-). Tycker vi försöker få till ett nytt Björkvik i typ slut av Aug eller liknande. |
|
om någon är intresserad så har jag ett helt nytt coolingmist vc2 progressive meth kit till övers pm:a mig om intresserad! varför? jag har lite andra planer på g..... |
|
|
Så jälva typiskt bomis, jag beställde mitt kit i fredags... har du möjligtvis en "meth elbow" så tar jag gärna den, är inte så sugen på att gå loss på originaldelarna. |
|
| jag säljer föresten mitt bmw performance avgassystem, pm:a vid intresse så kan jag ge ett riktigt bra pris. låter sjukt bra (och MYCKET!), men jag pallar inte att få sura blickar från hela kvarteret varje morgon när jag drar i gång bilen. | |
Cartéen |
joxgbg: Kan ev vara intresserad av avgassystemet. PM a mig om pris idé? / Marcus |
| Någon som vet om BMW performance 135 slutburken passar 335an? | |
Cartéen |
Nej, det passar ej. Du har ett utblås på vardera sida samt 135 an har två utblås bara på vänstra sidan av bilen. / Marcus |
| Vad är det för nya planer Bomis? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.