|
Sida 361 av 712
|
|
|---|---|
| tack enrico! :) | |
| bmw alb>> om det är din sl65:a du syftar på så tar jag gärna upp utmaningen :) | |
|
Vikka bmw ägare ni är =) en bmw ägare förlorar hellre än att man fegar så som ni gör =) |
|
| bmw alb>> kan du utveckla det du sa precis...förlora alt banga vilket är det? för det du skriver innebär å ena sidan att jag ställer upp och förlorar å andra sidan ställer jag inte upp alls....hur ska du ha det? | |
| antar du bara utmaningar där du själv alltid vet att du vinner?? snacka om att fega ;) | |
| Is the battle on, eller vad händer???? | |
|
vi har ju inte fått ngt bekräftat än....vare sig bil eller prestanda.....kan vara denna på garaget :) Länk |
|
| Mkt möjligt, men det står att hans 745d är en 05 på hans profil och den på garaget är ju en 08.. Hmmmmm | |
| Det märks att kampen om köpare av tune har tuffat till sig. Vishnu är inte sena att försöka uppnå fördelar av framgången med Autotune och försöker vinna över JB-användare. Länk och BMS kommer mer och mer frekvent med utfästelser om att deras nästa tune med CanBus support som bygger på ny hårdvara ska bli ett lyft, vilket säkert stämmer också. | |
| Läste det tidigare idag R1000. Lär ju bli 3e världskriget mellan shiv och terry nu :)... | |
| ajvar>> såg det nu.....verkar bara vara en snubbe som har behov att prata av sig....mkt snack ingen verkstad.... | |
|
Bomis Du snackar mkt men det värsta är att du fegar som fan =) byt till skoda fegis =) |
|
| Trodde detta var en trimtråd?? Ni som snackar massa skit kan väl bara träffas och göra upp så är det klart sen?? Skicka PM för fan i stället för att pesta ner här! =( | |
| Sorry för tidigare OT.....jag är klar med puckot...så pm behövs ej! Tänker inte ödsla tid på någon som är efterbliven.... | |
|
Brusade upp lite, sorry. =) Nån som kör senaste 6-16 med meth? Vilket system? Ska man välja Vishnu? |
|
|
Bomis Jag frågade om du ville ställa upp och du ville inte =) inte mkt jag kan göra =) du förblir en fegis Bomis =) och sluta med de orden och ställ upp som en mann Din Fegis |
|
| nu räcker med detta pissing contest.... bmw alb jag ställer upp i 2 veckor närsomhelst med min 335i . | |
| Bmw alb: PMa mig din mailadress, så ska du snart få en möjlighet att möta de andra under ganska kontrollerade former samt i ett trevligt sammanhang. På så sätt slipper vi svärta ner denna tråd med pajkastning. | |
| halå alla,, sitter och kollar var jag ska beställa DPs och IC från, några tips där det är billigast? behöver man ha 02 sims? (har ingen aning om vad det är) eller är det nåt man behöver på piggy bara? | |
| alex01>> välkommen....jag skulle rekommendera ar dp's och antingen helix, forge, hpf, ems el ams fmic...o2 sims behöver du oavsett om du väljer piggy el flash....för att inte få felkoder och limps... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.