|
Sida 356 av 712
|
|
|---|---|
| Startar inte ens programmet, då har du inte laddat ner rätt | |
|
Jodå programmet startar men inget händer när jag trycker i USB sladden. |
|
| Sluta med den här tråden..är det inte bara för mkt ?!??? Phuuu | |
| bmw Alb: ingen tvingar dig att läsa eller titta på den..... | |
|
Jag fick två st fina hål i framrutan i söndags=) men de vare värt.. Cartéen: jo jag får ta och göra det så småningom, den förflyttar sig jävla bra. och tack så mycket, men 20 tummarna var allt annat än till fördel för mig i söndags:) |
|
|
R1000: Helst ska något kallare/hårdare stift användas, men originalstiften funkar också - minska gnistgapet till ca. 0,5-0,6mm. Förbränningstrycket kan bli så enormt mycket större av högre laddtryck att den helt enkelt blåser bort gnistan med originalgap. Om det fungerar med mindre tändgap så behövs kraftigare tändning. Läs från sidan 5: Länk Mvh |
|
|
Jag fick 2 hål i grillen varav ett litet större. Lite gummi bortslitet från sidan av däcket tillsammans med lite fälgskav på samma ställe??? Men som sagt, det är det värt :) På onsdag ryker cattarna |
|
|
Philip: Det kan ju lika gärna ha kommit från din lite längre tid på vägarna.. ;-) Och kantskrap är lätt att få när man måste göra U-sväng hela tiden... /Andreas. |
|
|
Phillip Faan vi körde ju aldrig mot varandra på björkvik. Vi får ta det nästa gång, när båda har bensin kvar i bilarna ;). |
|
|
haha ja du har nog rätt mistafrizz.. jag börjar inse att detta kommer jag få dras med läänge.. För er som missade det så körde jag fel om totalt 8 mil den dagen och ett antal andra felkörningstabbar.. Drick aldrig dagen innan björkvik :) Ajvar: vi kör nästa gång, jag har fixat dunk tills dess. |
|
| enrita : den är störande =) | |
|
bmw Alb: :-) |
|
|
Vad kör ni med för Meth kit boys? |
|
|
Heartware: snow performance Stage 3 med Safeinjection (snart) Dual nozzle 2x 325ml/min = 1000ml/min |
|
| coolingmist progressive vc2 kit, med safeinjection, solenoider + M7 nozzle...dock ej installerat än.... | |
|
*off topic* fan jag blir tokig, någon som vet vart man hittar replikor på m3:ans backspeglar?? har googlat, kollat ebay m.m..... |
|
|
Meth boys!!! Vad får man ge för ett methkit med diverse delar? Är det ngt som skiljer dom från varandra? Jag kör på procede v4, shiv har ju ett kitt som kanske är mer anpassat för v4? Vad säger panelen, öppen för förslag på vad man ska inhandla. |
|
|
Ha, ha...! Meth-febern sprider sig. :) Såg förresten att jänkarna sitter och lusläser det vi skriver här i tråden med google translate... Lite komiskt faktist! :) // Thomas |
|
|
Barry & Ajvar: Vi kanske kan berställa prylar tillsammans och få ner priset lite!? Säg till om ni är sugna, annars beställer jag själv snart. Barry, vad hände med dina filmer från Björkvik? |
|
|
Ajvar>> ca 5000 spänn för mitt coolingmist, som både är jb3 & vishnu anpassat... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.