|
Sida 351 av 712
|
|
|---|---|
|
Thomas: Du va ju snabbast i landet innan eventet;) jag visste inte själv att min bil blivit så snabb. Tack för hjälpen förresten. Nästa gång kanske du är snabbare. Det va riktigt trevligt och rolig dag. Tack alla och tack Andreas. Tusen tack till Micke (r1000) utan dig hade ej min bil varit så snabb som den är. Vilka clena installationer. |
|
|
Jag vill tacka alla närvarande inkl. vädergudarna för en mycket trevlig dag - en dag med flera intressanta race och mycket skratt. Men håll bilarna i trim.. inom kort kommer info om fler tillfällen. ;-) /Andreas. |
|
| mistafrizz>> nice, det ser vi fram emot....giacs racemap är snart klar enligt mr.5 på e90 :P | |
|
Kna ni inte försöka lägga nästa event på Moholm, lite vettigare avstånd för oss som bor på framsidan. Ni ser ut att ha haft en kul dag, det verkar vara bra fart på meth snurrorna |
|
|
TigerDejan: ja men fixa ett event på Västkusten då ! Jag kommer gärna. pea har en bra idé. Vem kan ha kontakt med banägaren ? /Janne |
|
|
Sa jag västkusten eller ? Dags att lära sig läsa kanske.... Lätt och sitta på ett forum o spela tuff, verkligen. Va e du, 10år gammal eller ? Bättre du är tyst om du inte har något vettigt o säga, annars finns garaget.org |
|
|
Dagens överreaktion. :-( Flåklypa |
|
|
No shit... :D // Thomas |
|
| För mycket testosteron i pojkar får ungefär samma effekt som för högt laddtryck i en N54... | |
| LOL | |
| Hahah då blir det som med Enricos motor... | |
|
Sevak, detta är bara början. Med lite justeringar ska du kunna få ut ca 30 hp till utan att göra några andra ändringar än finjustering och race-soppa. Den kan du kanske behöva nästa gång nu när ribban har höjts lite. Jag får också känslan att ditt avgassystem fungerar mycket bra trots att det heter Sport Simon :-) och att du har sekundärkattar. Det hörs på ljudet att den har bra lungfunktion :-) |
|
| Kör på samma system som Sevak!! Simons system funkar jävligt bra faktiskt, mer än nöjd!!! | |
|
Halloj! Några av mina filmer under söndagen den 20/6. Länk Länk Länk Länk Tack för en jätte trevlig dag, kaffet och mackan satt som en "smäck"!! Hoppas vi kan göra om det snart. Mvh |
|
Cartéen |
Semaga: Riktigt bra film från ditt och mitt race. Bara så du vet så gav jag inte fullt ;-). Ha ha ha.. skojar bara. Riktigt rolig dag!! Marcus |
|
Länk Golf Gti 30 edi (SM steg3)- 335 Ajvar steg 3 Tack för rejset, och tack för ett trevligt event |
|
| Tack själv Rian!! Riktigt kul var det...Golfen går riktigt bra.. | |
| Cartéen: Din 135:a går sååå bra, riktigt kul med ett så jämnt och fint race. :) | |
|
nahepp , nu är det dags att sälja 335 , orkar inte med detta längre. fick en ny felkod idag efter min limp igår. 30FF: 30FF Exhaust fume turbocharger low side EXPLANATION: ECU boost under ECU target FIX: Often caused by boost leaks, leaky DVs, broken vacuum lines, etc. Also possibly tuning related. If using a TMAP tune (SSTT/JB+) it may be a sign you need to reduce your boost level, or perform the solenoid bypass. |
|
| skaffa dig GIAC eller ESS , då får du bort alla sådana problem... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.