|
Sida 344 av 712
|
|
|---|---|
| +1 hade varit kul att se hur bra giac rör på sig Bomis. | |
|
Bomis: Du måste ju fixa det där innan helgen o komma , efter allt skryt om GIAC ;) det är ju upp till bevis nu ju ... |
|
| Problemet är inte att det saknas pumpar, problemet är att få ngn som kan hinna göra det...dessutom så vet jag inte om det bara är pumpen, kan vara att spridare behövs bytas oxå, just nu kommer bilen ingenstans, kom knappt hem med den fr jobbet idag....skit tråkigt!! | |
|
Säg bara åt Turbocenter att släppa Enricos bil en stund så ordnar det sig nog! :) // Thomas |
|
|
Turbocenter. Stertman. Bmw verkstad. Kan inte vara brist på ställen i sthlm ;) Bangar du ;) allt detta tjöt om GIAC så får man inte se något, aj aj aj ... |
|
| Big Tom RS4: så här får man inte säga! dem får för faaaaan snabba på att fixa min bil! :-) | |
|
Ha, ha, ha Enrico...! :D // Thomas |
|
|
Hmmm Jag tror att ni Herrar i tråden får ta ett snack med denna reporter Länk ! Ganska skumt skrivet iaf enligt mig. M.v.h. GenLee |
|
|
Bomis.. 100% bortfall på Giac - och vad händer med damerna du utlovade...? /Andreas. |
|
| Va faaaaaan varken giac eller slitz!!!! Dåligt dåligt!!! ;) | |
|
Motor åker ut idag. Jag byter bränsle pump och spridare också. likabra lägga in nya grejer från början... |
|
| Enrico har du fått ngr svar om vad som gick fel?? Och när tror du bilen är ute och rullar på gatan igen?? | |
|
Hoppas min bil går igenom besiktningen på fredag. Enrico lycka till. Hoppas du har bilen körklar snart. |
|
|
Ajvar: motor ska ut först för att kunna öppna den. Då vet vi vad gick sönder och varför. |
|
| Sevak ska du ha catless på när du besiktigar?? Ska du köra på ngn besiktningsmapp? | |
|
Har nu tryckt i Vishnu Rev II V4 och bilen går som en dröm förutom att farthållaren har problem att hålla jämn fart. Fler som har liknande problem? Mvh /Bruno, Uppsala Länk BMW CS 4657 Alpina CS 111 |
|
|
Ajvar: Han har en bes. map han kommer köra med och catless , sen har han dom andra dämparna kvar. lite E85 o V-Power i det så ska det vara lugnt. Bruno: Köp JB3 så slipper du sånna konstigheter ;) (moget inlägg , jag vet) |
|
|
Bruno: jag kör med procede v4 i min bil. Och har aldrig haft ngr problem med farthållaren. Skicka iväg ett pm till Shiv så löser det sig ska du se. Om han nu svarar :). |
|
| Bruno: jag kör med jb3 och har också problem med farthållaren ökar jag farten typ 30 km/h med farthållaren så kan bilen hacka. Det händer inte varje gång men ibland och är ett känt fel. | |
| Bomis: exakt på PRICKEN till din förklaring om vad som hände din bil hände mig för några månader sen, då var det spridare och hela köret som hade rykt.. Hoppas det inte är nåt liknande med din. 17 000 kostade mitt verkstads besök, gick som tur var på försäkringen, min bil var otrimmad vid detta tillfälle dårå.. mvh | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.