AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
5.818.468

Ökad effekt på min 335i

Sida 342 av 712
Länk

Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Riktigt bra film.

Vi får nog se till att vi har bättre listor på vad alla bilar har för mods nästa gång.

/Andreas.
Ti
534
TigerDejan
Bmw 325D E90 LCI Edition Sport -11
ESS Tuning Custom Stage 2
tycker att alla kan skriva ner lite snabbt va man har för saker , tar inte många sekunder att göra det ..... bra att ha när man gör filmerna.
ser lite proffsigare ut också.
Schysst film! :)
Visa användare
157
mackyfr
Nissan GT-R 2010
Grym rulle!!! Hörs den 20e =)
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
Angående björkvik. Är det ngr från Gbg som ska upp? Och hur många är det som redan ska upp på lördagen och slagga där??
jo
580
joxgbg
M3 CP -17
Jag ska till Björkvik, men jag kommer förmodligen att åka till sthlm redan på fredagen, så jag slaggar där.
Jag åker nog dit på söndagen.. meeeeeeen.. jag har ju bara 20 minuter dit också.. ;)
Någon som har en aning om vad de kommer för bilar?
ph
141
philipbr
Nissan GT-R -10
massa roliga, såg du inte det på inbjudan sevak? du kommer väl? jag ska ha rematch med nya mjukvaran :)
Philip: Lugnt vi kan köra igen. Hur mycket hk och vrid kommer du ligga på?
Jo jag har sett men de är mycket snack lite verkstad från mångas håll. Det jag vill veta är vilka som betalt och är klara.
Ajvar: Jag skall åka från Borås, dock är jag osäker om jag åker upp på lördagen istället då det blir väldigt tidigt annars.
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
reichel>> Har självt inte bestämt mig om jag åker upp på lördag. Åker jag på söndag så kan vi mötas ngnstans..

Visa användare
37
alex01
Corvette c6 Z06
halo alla,, min bil är stock nu till björkvik den 20e,, håller på och snackar med stertman om dom kan ta in min bil för flash innan och det verkar som det finns en lucka.. ni som har flash, ska man välja Giac? vill inte gör nå misstag nu i sista sekund. jag ska satsa på steg 1 nu altså
R1
1.063
R1000
E90-335i, X3 3,0i E83
Hoppas inte behöva använda dessa saker...

Länk

Länk
Alex01: Köp DP, IC och OCC sen kan du skaffa Giac stage 2+.
När du väl skaffat steg 1 kommer du hamna där vi alla gjort. Det kommer sluta med att du kör steg 3 efter ett tag. Så du kan lika gärna nu handla dessa saker så slipper du flasha bilen 2 ggr och betala för det.
R1
1.063
R1000
E90-335i, X3 3,0i E83
Det börjar se mörkt ut för deltagande Björkvik. Har felsökt i kväll och hittade en sprängd O-ring till nozzle för meth. Boost oscilleringen minskade en aning efter åtgärd men effekten är fortfarande alldeleles för låg. Effekten mäts på exakt samma sätt som tidigare så det är inte mätningen som skiljer. Laddtrycket är också OK.

Tidigare såg det t.ex. ut så här eller ännu bättre ibland: Länk

Nu med 18 PSI laddning:
Länk oavsett om jag kör gamla mappar med tidigare inställningar eller autotune. Jag hinner inte lägga ner så mycket mer tid på detta innan Björkvik genom att jag är borta hela nästa vecka på jobb. Bilen går jättebra utan märkbara konstigheter annat än att det saknas ca 75 whp. Något är knas :-(

Visa användare
37
alex01
Corvette c6 Z06
har tänkt som fan på det där, klart man kommer vilja byta upp till steg 2 sen men får börja med nåt steg 1 liknande nu.. pengarna räcker desvärre inte till och vill få upp effekten nu, orkar inte köra orginal hela sommaren ut.. snackade med TM racing och dom ska antagligen fixa nu nästa vecka trots att dom hade fullbokat månaden ut så det är nice ialafall
R1
1.063
R1000
E90-335i, X3 3,0i E83
Brusten O-ring Länk
Micke koppla in jb3 och se vad
som händer. Du hade ju 355 whp för någon vecka sen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.