|
Sida 340 av 712
|
|
|---|---|
|
Fasen va tråkigt Enrico, får du ihop bilen till Björkvik eller är det stor renovering på g? Filmade ni nånting på eventet? Thomas vill du köpa min bakkofångare, ge mig en bud så är den din ;) |
|
| Jag och Big Tom körde mot en ferrari 360 modena, vi vann med 4-5 billängder. | |
| Ajvar ni körde inte mot varann? Verkar va en svart helg för 335. Först Pavel sen körde jag på en jävligt stor hare min front förstördes så behöver ny lack samt nytt nät. Sen va Thomas med om en liten olycka och Enrico. Sånt som händer bara ta nya tag. | |
| peppar pepppar peppar.... | |
|
+1 på den bomis inga filmer från lördes ? |
|
|
Jag vs Ajvar. Tyvärr så släppte Ajvar av vid 220-230 km/h pga av att han upplevde att bilen var lite vinglig i de högre hastigheterna. Det är då metanolen börjar verka som mest... :) Länk Jag vs Pea: Länk Jag vs M5 e60 568 hk: Länk Jag vs M5 e60 igen. M5:an gör ett litet skutt i början + att min var lite för varm efter det tidigare rejset: Länk Bonusbild på hur en kofångare kan se ut efter att ha blivit inbackad i en 300-kilos betongkruka. :( Länk // Thomas |
|
| Thomas: Din bil går riktigt bra. Verkar som Gustav lät er köra till slut. Tråkigt med bakstötfångaren. Fan känns surt att betala 3000 för attha kört på en jävla hare. | |
|
Filmen mot en Ferrari 360 Modena kommer inom nån dag. Tack Ajvar och Pea för en trevlig dag! Känslan att få piska en GT-R på drygt 700 hästar med Peas M3-monster var obeskrivlig...! :) Vilket j-la drag det var i den! Tack för provturen Pea! Det var en riktigt lyckad dag och bilen fungerade totalt problemfritt helt utan limpar och felkoder. :) // Thomas |
|
| Tack själv Big Tom, det var jäkligt kul!!! Filmen med Ferrarin kommer upp inom kort, kameran är hos polaren. Våra bilar presterade väldigt bra, faaan går i tankarna om jag ska inhandla meth jag med.. Annars kommer det bli pisk mot methfolket :).. | |
| ska bli riktigt spännande att få möta dig big tom på nästa event! förhoppningsvis har jag meth + methmap fr giac i bilen då :) kommer bli tight! | |
|
Hur går det med anmälningarna till Björkvik? Hur många blir vi? Vad för bilar kommer? |
|
|
Det var ett kul event, ryssarna var en extra krydda, åkte på däng mot de trimmade porsche turbosarna och p850 switzer, annars var det klara vinster eller lika som mottrimmad audi rs6 och strokad och toklättad m6 noelle. Vilken gtr var det du körde mot med min bil thomas, var det mycket som skilde? Tråkigt med enricos bil ,men har verkar ju ta det ganska bra. respect för att han testar gränserna . |
|
|
Det var den svarta som var högerstyrd. Jag låg väl ca 4 billängder före vid konorna och det märktes tydligt att din bil var starkare. :) // Thomas |
|
|
vart ifrån har du fått Att m5an har 568 hästar Tom?? //M5-mannen!! |
|
|
Carlee82: Det går bra - det är några som ej fått tummen ur... /Andreas. |
|
| I värsta fall om det saknas några personer får vi väl slå ut kostnaden på oss som deltar. | |
|
M5-mannen ---> Från ägaren till bilen. Han hade bromsat den till 500 hk på hjulen, vilket blir 568 hk i motorn. (500/0,88) // Thomas |
|
|
gubbar... fråga till alla er som trimmat 335an. Är det någon sam haft seriösa problem med bilen pga trim? Ärliga svar uppskattas verkligen.. Olyckan i helgen fick mig att tänka på att ha så kul som möjligt med den, ingen ide att "spara" på bilen.. |
|
| tänkte lägga ut V4, ar catless dp och insug fälgar på blocket i veckan om det är nån som behöver nått pma | |
| pavel>> inga problem här....iof bytte jag ut båda turbos, men problemet fanns redan när bilen var nyköpt...dvs otrimmad... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.