|
Sida 34 av 712
|
|
|---|---|
| HARM: Du vill alltså ha lite mer Nm i privatbilen, när tjänstehojen redan har 80 kN? ;) | |
|
cazorp; Jupp, de e rätt... Du vet det är ju besparingstider i försvaret just nu så att flyga och känna lite kraft är inte att tänka på... :-( Hillstreet: Jo, vi har tvåsitsar men jag tänkte att det skulle vara lite mer hardcore att hänga under vingen:-) Har du någon mer info om Active Autowerkes pryl, pris? länk? //"BroadCast" Det finns mer än BMW, nämligen SAAB... 39 GRIPEN!! ;-) |
|
|
HARM: Länk -> Länk Pris -> 795$. Så drygt 6000:- momsad/tullad och klar i Sverige. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| -> Hillstreet. Finns V3:an att köpa redan?? Har avvaktat med min beställning på ActiveAutowerks processor för att få veta mer om V3. | |
|
darthmoller: Gissar att den dyker upp på Vishnu's sajt om någon vecka eller två. De kör enbart installationer lokalt i LA just nu. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| Nu går rykten att nån knäckt bmw:s krypterade mjukvara...Har jag fattat fel eller betyder bla möjligheter till styrning av vanos =D | |
|
Det stämmer Bubbla! Läs mer här: Länk Stackars BMW, nu blev det massor av trimning av deras motorer precis som man befarade när man utvärderade turbomotorer. |
|
|
Japp, tydligen några killar på Länk som startat ett projekt, det betyder nog att det blir open source när det väl kommer! =) |
|
|
Vi kommer att köra ett tunertest på ett m5board event inom några veckor, jag kommer med V3, det kommer Alpina b3, Active autowerke, helix attache. Skall bli intressant att se skillnaden på de olika trimmen. Samt det komer naturligtvis finnas möjlighet att mäta sig med de flesta M-bilar Om det är någon som har tex JB2R, den nya svenska flaschen, eller något annat trim, och har möjlighet att vara med kan ni väl låta mig eller Gustav få reda på det. |
|
| -> pea Har du redan fått fatt i V3? Hur fick du tag i det? | |
| Jag är beta testare för Vishnu, och får nya grejor lite tidigare. | |
| Alright! Berätta då! Funkar bra? Något strul? Installation så enkel som det sägs? Give it to me! | |
|
pea När kommer detta event att äga rum ? Och var ? Kan man komma med ? Tycker det är ett väldigt bra initiativ att verkligen få en jämförelse mellan de olika 335-trimmen. Vet inte om 330d med Promotech CR5+ är något att tävla med.........borde vara med andra trimmade dieselbrännare. Kanske ett annat event. Vill som sagt gärna vara med på något sätt på detta event. /Janne Janne E91 330D man 2006 med Promotech CR5+-box |
|
|
Hejsan ! Ja jag kör med JBX+F bl.a på min 335 E 91 när ligger detta i tiden??? |
|
| Kraxx, kolla din powerpost | |
|
Kraxx, körde du med jb2r innan jbx? Är det nån skillnad? Har du den på 50 eller 75? |
|
|
Ja jag körde med JBR innan ja det är himla skillnad tycker jag. Jag kör på 75% provade med 100% fast med fel soppa men då fick jag en limp men det var bara att stänga av bilen och vrida ner till 75% så funkade den igen :-) |
|
|
V3 installerad ^_^ Blev faktiskt positivt överraskad! |
|
|
Grattis Heartware! Ser fram emot en åktur framöver! Det är fel på mina bromsar, bilen tas in av BMW Sverige idag, ska bli skönt att få ordning på kärran. Lycka till i helgen om det är då ni kör banracet! Mvh /Tobias |
|
|
Tobias1980 så BMW ska åtgärda felet, det blev ingen hävning av köpet ? /Janne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.