|
Sida 338 av 712
|
|
|---|---|
|
Sevak ---> Denna RIKTIGA metanol kommer kosta 700:- // Thomas |
|
|
Börjesson körde på bana idag med sin 335 , stage3 med allt vad det innebär. han sa bilen limpade hela tiden ... undra vad det kan bero på ? |
|
| TigerDejan: säkert höga temperatur kanske. Jag ska köra lite imorgon, vi får se. | |
|
aaah jag sa också till honom att det kan vart lite för varmt eller något. men man tycker att AA intercooler och allt annat ska hjälpa ... det var "bara" 25grader ute ... iofs pressar man den hela tiden så kanske det inte är så konstigt. |
|
| tigerdejan>> det är just därför jag älskar giac...NO LIMPS! och bilen går fantastiskt....hela tiden... | |
|
aaah , får se om man byter till det till nästa säsong =) Länk är det någonting att ha eller ? |
|
| TigerDejan: ingenting att ha. Vill du köpa något, installera meth istället. | |
| Absolut, säkert lika bra som en Flux Capacitor. | |
|
tigerdejan > Verkar tyvärr vara skit fick jag precis reda på, sorry: Länk |
|
|
Undrade bara för Pavel va sugen på handla det :) Njaaa meth blir det nästa år... |
|
| skönt, nu är methkittet hemma, snart installation! :) | |
|
Bomis: "Show me the money" /Andreas. |
|
|
jag köper den där grejen ändå... inte så dyr, vore kul å testa iaf.. Kommer säkert ge 20hp! ;) Nån som vet var man kan få tag på Injen DCI? |
|
|
pavel - Precis som på e90 så är den där distansplattan värdelös på en turbobil. På en konventionell insugsmotor så kan man se vissa förändringar i motorns beteende när man ändrar på insugsrörens längd. Längre rör ger mer vrid på bekostnad av gasrespons och varvvillighet. Denna mojäng är lika nödvändig på en turbomotor som en BOV på en dieselbil.. DVS inte alls. 2c //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
pavel>> jag köpte injen intake fr supremepower för runt 370$ :) mistafrizz>> har dosan til banken hemma :( så om det är ok så betalar jag DIREKT när jag kommer hem! :) |
|
|
Bomis det är ok.. /Andreas. |
|
|
bomis > är du nöjd med det? Det ser jäkligt snyggt ut iaf! amullo > så ingen effekt på min bil överhuvudtaget?? |
|
|
pavel>> här är några Länk Länk Länk |
|
|
Detta Injen-insug verkar inte helt genomtänkt enligt min uppfattning... Det använder sig endast av EN kalluftsmatning från fronten och saknar helt avskärmning kring filterna. Dessutom har filterna en klart mindre filerarea än DCI-filterna. Det enda positiva verkar vara utseendet. // Thomas |
|
|
kommer definitivt satsa på detta, mest pga av utseende. BigTom > Tror du man kan fixa en custom heat shield? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.