|
Sida 334 av 712
|
|
|---|---|
| Jag kan kolla med heartware | |
|
Jag är på semester 2 v från midsommar. En tur till Italien samt kontroll att Ringen fortfarande är körbar. Hoppas komande event inte krockar med det. Bilen går (nästan) som den ska igen nu med knappt 400 whp efter återladdning av pre-autotune map och firmware. Men jag ser att det finns lite boost oscillation kvar fast detär inte lika markant som på Björkvik. Det viktigaste är dock att bilen känns bra även på höga varv och ger hyfsad effekt. |
|
|
1. Bomis 2. Sevak 3: Enrico 4: Philip 5: Pavel 6. cartéen 7: mistafrizz 8: R1000 9: Ajvar 10: Carlee82 11: Corzair 12: joxgbg 13: ThomasF 14: Kraxx 15. benhard 16. mackyfr 17. StefanL |
|
| Jag får med mig min polare, om han har fått sin 997 4s. | |
| Jag får eventuellt med mig en Bentley gtc alt en ml63amg också. | |
| jag tycker annars att innan midsommar lär bra :) | |
| Allt beror ju såklart på om banan är ledig. Men jag röstar på den 19 juni. | |
| Ska höra med pea och hans nya kompressormatade m3. | |
| 19juni ligger min röst på:) | |
Cartéen |
Bomis: Han med 996 Turbon är nog på igen. Tyvärr ej han med Ferrarin då han bor i Monaco. Ska kolla runt lite efter fler sparringpartners :-). |
Cartéen |
Bomis: Han med 996 Turbon är nog på igen. Tyvärr ej han med Ferrarin då han bor i Monaco. Ska kolla runt lite efter fler sparringpartners :-). |
|
1. Bomis 2. Sevak 3: Enrico 4: Philip 5: Pavel 6. cartéen 7: mistafrizz 8: R1000 9: Ajvar 10: Carlee82 11: Corzair 12: joxgbg 13: ThomasF 14: Kraxx 15. benhard 16. mackyfr 17. StefanL 18. TigerDejan ska också kolla med lite grabbar som kör lite ferraris o sånt shit här om dom är sugna , dom brukar åka iväg lite då och då på somrarna. |
|
|
Laddar upp lite klipp! Länkar kommer. Satan vad Mickes samt Enricos 335or går bra!!!!!!!!!!!! |
|
| Vad säger ni andra? Är 19/6 ett bra datum? Kan alla som har föreslagit polare med roliga bilar stämma av med dom under veckan om dom är på? :) | |
|
19:e passar mig också utmärkt. inte så bra VM matcher på TV då ändå :) |
|
| Bokad i min calender 19/6 :-) | |
Cartéen |
mackyfr: Filmade du när du körde mot Porschen? Den 19 e passar även mig. Marcus |
|
19/6 passar mej med Håkan |
|
|
Visst 19/6 funkar för mig fast då hinner jag nog inte få tag i en IC om inte nån har en till salu i Sverige?? :( Vet vi att Björkvik är ledigt då? Ska se vilka av dom jag känner som kan det datumet, ska försöka få en kompressor m3 e46, Supra MKIV 400+, 2st Audi s2 500+, Sierra Cossie 500+, 2st Sierra Cossie 350+ :) |
|
| 19e e ok för mig! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.