|
Sida 333 av 712
|
|
|---|---|
| Jag är med igen. | |
| Jag ställer gärna upp o följer med om jag får!? Fast då med lite samma inställning som mistafrizz:) | |
| Tack för senast! Jag är definitivt på igen... | |
|
Corzair - vi kan köra mot varann.. Mitt mål är att få min släde lika snabb som en 335 orginal, det räcker för mig. /Andreas. |
|
|
1. Bomis 2. Sevak 3: Enrico 4: Philip 5: Pavel 6. cartéen 7: mistafrizz 8: R1000 |
|
| Jag är oxå på!! | |
| joxgbg inställer sig härmed till tjänstgöring! Måste få tillfälle att gasa ur min lilla tjejbil ordentligt. Hoppas bara att jag har fått på en vettig FMIC tills dess, annars blir man väl totalt förnedrad... | |
| -Mistafrizz ja men de vore skoj:) det är ungefär mitt mål också, så mycket mer vet man inte om de klarar:p | |
| Ngn som kan föreslå datum? | |
|
1. Bomis 2. Sevak 3: Enrico 4: Philip 5: Pavel 6. cartéen 7: mistafrizz 8: R1000 9: Ajvar 10: Carlee82 Jag la till dig också Ajvar, Big Tom du är väl självskriven va? |
|
|
1. Bomis 2. Sevak 3: Enrico 4: Philip 5: Pavel 6. cartéen 7: mistafrizz 8: R1000 9: Ajvar 10: Carlee82 11:Corzair |
|
| Tack carlee | |
|
1. Bomis 2. Sevak 3: Enrico 4: Philip 5: Pavel 6. cartéen 7: mistafrizz 8: R1000 9: Ajvar 10: Carlee82 11: Corzair 12: joxgbg |
|
|
Om man får vara med. 1. Bomis 2. Sevak 3: Enrico 4: Philip 5: Pavel 6. cartéen 7: mistafrizz 8: R1000 9: Ajvar 10: Carlee82 11: Corzair 12: joxgbg 13: ThomasF Tar även med mig kameran! |
|
|
1. Bomis 2. Sevak 3: Enrico 4: Philip 5: Pavel 6. cartéen 7: mistafrizz 8: R1000 9: Ajvar 10: Carlee82 11: Corzair 12: joxgbg 13: ThomasF 14: Kraxx |
|
|
Jag kan nog få med mig 4-5 bilar till från Uppsala bara som hinner mecka ihop dom till dess. |
|
|
lägger även till benhard & mackyfr, är det någon som vet hur många vi måste vara för att få detta att gå runt? Janne! Har du koll på det?? Nu när vi ändå börjar bli några bilar, vilka/vilket datum skall vi kika på? Första veckan i juni eller veckan innan midsommar?? Och naturligtvis så får det bli en lördag alt söndag... Cartéen>> har du några fler kompisar med roliga bilar som kan vara sugna? eller någon annan som känner någon med roliga bilar?? 1. Bomis 2. Sevak 3: Enrico 4: Philip 5: Pavel 6. cartéen 7: mistafrizz 8: R1000 9: Ajvar 10: Carlee82 11: Corzair 12: joxgbg 13: ThomasF 14: Kraxx 15. benhard 16. mackyfr |
|
| sorry jag menade första veckan i juli så klart.... | |
| kanske kan få med mig en z06 och en viper. | |
|
Sätt upp mig på listan;) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.