|
Sida 332 av 712
|
|
|---|---|
| Cartee'n: Du drog ifrån lite från start, sedan gick vi helt jämt ett tag, sedan började jag ta in, men då bromsade du långt innan broms punkten, det kanske var för att det regnat tidigare? Synd vi inte har det på film! Återkommer snart och kör mot er med IC, dp's och diverse godis, även en anpassad TM-Racing program vara för detta! ;) | |
Cartéen |
Mmm, jag blev lite harig pga att det var så mycket vatten på banan så jag slog av runt 220 km/h. Kändes som vi var mycket jämna och ett riktigt roligt race. Vi får köra någon mer gång när det är torrt också tycker jag :-). / Marcus |
|
Sevak in lead Länk |
|
|
Micke blir nog ända gången jag går i mål före dig. Tråkigt att du ej körde med gamla mappen. Men de handlar ej om att va snabbast utan att vi alla ska ha kul och trevligt. |
|
| På med ett meth-system så blir bilen hur giftig som helst Sevak genom att den går så bra nu och du har fräscha aggregat :-) | |
|
Tycker det är dåligt med filmer från gårdagen. Här är alla mina: Länk |
|
|
Länk Länk Länk Länk Har sett att Vtech laddat upp några filmer filmat utifrån. Men bara den filmen på min bil där den gick varm och jag förlorade stort mot den grå Cupran och inte dom andra två racen när den gick som den skulle :( |
|
|
Tack för en bra uppslutning på eventet, och ett stort tack till Janne som roddade ihop allt detta! Kul att det var så många som dök upp och dra gärna ett PM till mig och Janne som ni vill att vi arrangerar något sånt här igen.. (förhoppningsvis ganska snart eller hur?). Mvh |
|
| Tack för filmerna Carlee82! | |
| Tycker vi kör igen sluter på juni eller någon gång i juli. | |
|
Tack alla för en fantastiskt trevlig dag! :) Det var många sköna race, tycker att bilen levererade förvånansvärt bra, hade några riktigt tighta race med sevak bl.a....Var riktigt kul att få köra macfyr's gtr....blev riktigt imponerad av den...kanske nästa bil? :) r1000> installerar mitt meth kit nästa vecka tillsammans med min evolution racewerks chargepipe och custom meth map från giac! :) :) :) Tror deras methmap kan bli riktigt hårig! jag är gärna på om gällande en till dag innan juli på Björkvik....hur ser intresset ut?? 1. Bomis 2. Sevak 3: Enrico Fyll på alla som är intresserade.... |
|
|
Jag är lätt på igen med den nya mjukvaran :) 1. Bomis 2. Sevak 3: Enrico 4: Philip |
|
|
Vad kostar methkittet allt som allt med chargepipe osv. Fan de tar aldrig slut jag som sagt att jag inte ska lägga mer pengar på bilen. Jag körde förresten mot min kusins z06 i lördags. 2an och 3ans växel ganska jämna sen åker han iväg men trodde de skulle va större skillnad. Den går sjukt bra o vilket jävla ljud. Ska testa köra den nästa gång. Med meth kanske man tar den. Thomas vill säkert visa vad sin bil går för. Skulle va kul att få piska andra bilar än 335i. |
|
|
Jag vill passa på att rikta ett stort tack till Tomas på TM-Racing för ypperlig support och att han har fått bra fart i kärran med endast programvara. Nästa event blir det med flera mods, ska bli intressant och se hur bilen står sig mot andra vässade 335:or. Trevligt att det finns intresse för ytterligare event vid Björkvik. Mvh |
|
|
sevak>> här är länken till er chargepipe Länk tror jag betalade totalt med frakt 270$ för den....tror utan att överdriva att det är den bästa chargepipen på marknaden...tog den svarta i stället för krom..... körde på denna fr coolingmist med solenoid upgrade utan extra kostnad och fri frakt :) Länk |
|
|
Jag vill också tacka för en bra dag. Och ett speciellt tack till Vtech som försökte få min pråm att iaf vinna över Golfarna. Dock hann jag ej köra in bilen med den nya programvaran tror jag. För i morse gick det ännu bättre när jag åkte till jobbet. Jag hänger också på för en ny dag - inte för att slåss mot er, men för att få köra lite och umgås. /Andreas. |
|
Cartéen |
Räkna in mig också vid nästa Björvik. Då förhoppningsvis med lite mer mods :-). Får väl annars kasta ut baksätet mm ;-). Marcus |
|
1. Bomis 2. Sevak 3: Enrico 4: Philip 5: Pavel |
|
|
1. Bomis 2. Sevak 3: Enrico 4: Philip 5: Pavel 6. cartéen fler? :) |
|
|
mistafrizz räckte upp handen om jag inte minns fel :) 1. Bomis 2. Sevak 3: Enrico 4: Philip 5: Pavel 6. cartéen 7: mistafrizz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.