|
Sida 329 av 712
|
|
|---|---|
Cartéen |
Bomis: Det var precis den jag menade. Skrev Ikea men menade Biltema :-). Ses där kl 08.30 på lördag. Marcus |
Cartéen |
Kollade väderprognosen precis och tyvärr ser det ut som att det kommer regna alternativt regnskurar på lördag:-(. Vi får hoppas att metrologerna har fel vilket dom faktiskt brukar ha!!! Trist annars... / Marcus |
|
Tänkte kolla med er som verkar skruva mycket med era 335or. Hur får man bort gallret som sitter längst ner i frontspoilern? är det klipps? är det skruvat eller finns det ett spår som man klickar i? Fick tillbaka bilen från BMW idag med aeroläpp och svarta njurar och tycker det gråa gallret sänker intrycket avsevärt. Annars väldigt nöjd med resultatet. Bomis: Jag är intresserad om det är kvar. Gärna om man kan få hjälp med installationen också :) betalar självklart. |
|
| Tja boys. Kan någon av er som ska till Björkvik från Sthlms hållet slå en signal, när ni passerar Järna - så ansluter jag från Trosa. | |
|
ThomasF: Håller med, dom silverfärgade gallrena förstör mycke. Tror det är svårt att ta bort dom utan att ta bort fronten. Dom sitter fast klickade eller vad man nu ska säga. Kolla med ficklampa och spegel, det kan gå att ta få bort dom med fronten på. |
|
| har allla automat Launch Control ? | |
| ThomasF: fronten måste bort. | |
| jag tar med dci med avskärmning till eventet så får den som vill köpa på plats, tar även med dimljusen.... :) | |
| Nån som vet anslutningsdiametern på DCI? På e90post finns uppgifter om både 2,25" och 3"... | |
| Visst sa vi att alla fr stockholm skulle mötas upp kl.8.30 på shell?? | |
| Bubbla > Jag mätte på min originalburk som ligger här brevid mig, anslutningen är 60mm, dvs knappt 2,5 tum. | |
|
Jag + en eller två Uppsala-bilar kommer till Shell Alby vid 08.30. Vädret för morgondagen ser lite mer lovande ut i dag enligt yr.no |
|
|
Bomis, Kan du ringa mig när ni passerar Järna? (jag har PMat mitt nummer) /Andreas. |
|
|
ja det vore ju fullkomligt värdelöst om det regnade...jag menar man har redan problem med nya sommardäck på torr asfalt idag.... mistafrizz>> ok någon som vet bästa färdväg från sthlm?? janne tipsa om e4:an ner till norrköping någonstans o sedan väg 217 mot björkvik... |
|
|
Ni som ska till Björkvik: Kör nu lugnt och försiktigt när ni kommer neråt Nyköping, det är många trafikpoliser ute här i krokarna och dom gillar att skjuta på snabba låga bilar.. det är ju alltid roligt att ha styrlappen kvar. ;) Cobra och andra laservarnare i all ära.. men det är alltid bra att vara uppmärksam. |
|
| från sthlm verkar det vara närmast att dundra e4:an rätt ner mot norrköping när jag tittar på kartan....vi tog ngn annan skum väg förra året...som kändes betydligt längre... | |
|
Jag får ligga först med dieselsläden och stoppa upp er andra fartdårar. /Andreas. |
|
| E4an mot Norrköping är närmast. | |
|
Då är bilen äntligen raceready! Fast tyvärr hann vi inte få på varken frontläpp eller bakkjol men nu vågar man iaf. köra 200+ med bilen utan att behöva bekymra sig över att huven ska blåsa upp ;) Det är ju skyltat mot Björkvik från e4:an, Katrineholm-avfarten om inte jag minns fel? Ses i morrn! |
|
Cartéen |
Kollade uppdaterad prognos precis och dessvärre ser det ej så bra ut för morgondagen :-(. Regn i stort sätt hela dagen runt Björkvik alternativ regnskurar. 200 + känns farligt i regn!! Kör vi ändå? / Marcus |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.