|
Sida 328 av 712
|
|
|---|---|
|
R1000>> 10 minuter låter långsamt men det går ändå galet snabbt och en person som är ovan vid bilåkande hade haft bromsspår i kalsongerna om han åkt med på en 10 min runda. Gissar att du inte la märke till en vit original Clio med 1,2l-motor, men den körde på 9,48min!! Rätt bra förare och grymt roligt när en liten klen Renault dök upp i bakspegeln på Audi s4, trimmade japsare och annat och ville förbi. T5 -05 |
|
| Bra att höra. Jag körde snabbaste varv på 580 sekunder BTG, ca 10 s snabbare än Clion då i alla fall :-) | |
| pea -> Vad är status på M3 projektet just nu? går allt enligt plan? | |
| r1000>> vad tror du om detta? Länk | |
|
methkit beställt! :) blev detta kittet med solenoid upgrade i stället för check valves :) Länk brum brum...måste kolla status med giac när dom planerar att släppa sin methmap...vågar inte ens tänka på hur bra den kommer att bli.... |
|
|
Ett bra val Bomis! DevilsOwn är troligen också bra men deras styrenhet ser ut som ett billigt hembygge vilket stör en del. Jag är inte så förtjust i utförandet på den stora kontrollenheten från CM men fler är nog glada att slippa ha en pod på dashen som jag har och har hellre en VC2 i handsfacket. I skuffen gör den dock inte lika stor nytta, annat än som styrenhet. Jag använder min som boost-mätare också och det känns bra att ha koll på flödet och direkt få en tydlig indikering på när meth behöver fyllas på eller om det blir något fel. Rent funktionellt är kontrollenheterna (CM’s CMGS och VC2) likadana och ger väldigt bra möjligheter att enkelt ställa in precis den meth-kurva man vill ha. Jag kommer också att byta checkvalve till en solenoid som jag har fått hem från CM. |
|
| R1000>> dom bjöd på både frakt och solenoidupgrade! :) | |
| För att sno tråden lite: Alla vi som ska till Björkvik på lördag och åker från Sthlm, var möts vi? Alby som sist? Kan 08.30 vara lagom? | |
| Hej mackyfr! Grattis till Nissan GTR! hoppas den är original :-) vart ligger Alby? | |
| Min Bil lever!!!!! hämtar den imorgon!!! | |
| Grattis Enrico!!! Du vet vart Enrico, shellmacken efter rondellen vid bauhaus o Ica maxi, vi har ju tankar o stannat där flera gånger, vid McDonalds för att vara exakt! | |
|
Jag och några Uppsala bilar hänger gärna på sthlms gänget vid halv nio rycket. MEN är inte säker på var den macken ligger, kan nån få fram en adress att knappa in på GPSén vore jag hemskt tacksam :) Hur många är det som åker från stockholm? |
|
|
Ska göra en Mr5 lösning i helgen. Vilket märke på filter är bäst? Slang/rör, var köper man prylarna (norra stor-sthlm)? Lycka till på Björkvik :) |
|
Cartéen |
Bomis: Är det Shellmacken vid avfarten mot Tumba samt Ikea mm vi pratar om? / Marcus |
|
Synd att det inte finns edit, kan ni fixa det kanske Autopower?? Kan inte vara så avancerat? Lägg till RSS-flöden också, det har nästan att forum idag. Vad säger ni, är det bättre med DCI än med Mr5? En ny originalburk ligger väl på ca 5000:-... |
|
| edit igen, det ska stå "alla" inte "att", tror ni förstod det, frustrerande, Autopower fixa edit! Tråden är så lång nu, det skulle underlätta. | |
| cartéen>> den ligger vid albyavfarten, där man svänger av om man skall vidare till tumba....ikea är några avfarter innan. Adressen är Sankt Botvids Väg 3...här är länk till adress + karta :) Länk | |
| bubbla>> om du skall med på eventet så har jag en uppsättning BMS DCI filter i garaget, lätt begagnade med värmesköld :) eller om någon annan är intresserad! | |
| bomis -> pris? :) | |
| pavel>> utan frakt ligger dci på c:a tusenlöappen nytt och jag pröjsade big tom en tusing för avskärmningen....filtrena är precis rengjorda...har rullat dom c:a 400 mil...säg en 500 jämt.....jag har även vita dimljus som ligger o skräpar beställde fel....dom funkar på e92 med orginalfronten....4750K vit ljus.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.