|
Sida 325 av 712
|
|
|---|---|
| Det stämmer att det är förbud att filma på Ringen men det går säkert att lura dem på något sätt :-) | |
| Sevak enligt det här klippet så torskar c63 amg mot m3, alltså borde det inte vara ngt problem för en steg3 trimmad 335 att klippa c63 amg.. | |
|
glömde länken :).. Länk |
|
| Är det sant en c63 amg förlorar emot en m3 ? damn isf | |
|
Det är från klipp till klipp: Länk Dem är rätt jämna men C63an är snabbare rakt fram enligt alla tester. På banan är det ca 60/40 till m3ans fördel.. |
|
| Cab väger ca 150 kg mer tror jag. Men Grattis till en fin bil. | |
|
Med tanke på att min bil innan metanolen gjorde: 0-100 km/h = 4,6 s 0-200 km/h = 14,5 s ...så tror jag att det kan bli ganska jämnt upp till 200 km/h, baserat på dessa prestandauppgifter: Länk I högre farter (220 km/h+) kan det nog dessvärre bli tuffare utan metanol. // Thomas |
|
| philipbr: det är bara att ta bort Torque spärre då blir det en fint race mot stage 3 335i | |
Cartéen |
Philipbr: Grattis till nya bilen!! En ruskigt fin bil du köpt. Vi skulle kunna jämföra någon kväll om du vill. Dock då endast med JB3 (mapp 5). Klassas väl som steg 1 antar jag men kul att jämföra ändå. Förresten, alla vi som bor i Stockholm och ska till Björkvik. Hur åker alla ner? Kanske samåka? / Marcus |
| Cartéen: gillar inte samåka eftersom ni håller 110 km/h i sverige hahaha ni kan följa efter mig, har radar varnare på bilen :-) vi kan träffas på någon tankställe och samåka runt 8 på morgonen någonstans. | |
|
Jag hänger med på samåkningen, det är minst 4 bilar från Uppsala som ska dit me |
|
|
Carlee löste det sig med fronten? Panelen, vad tror ni? Står sig en steg3 trimmad bil utan meth mot en c63 amg? Har en livlig diskussion med en polare om vem som tar vem? |
|
| Länk | |
| Ajvar: jag åkte med Philip's bil och från känsla känndes min snabbare . Hans bil är fortfarande original. när han får ut torque limiter och kommer upp till E63 AMG power ska det vara jämt till 220 tror , sedan drar den i min åsikt. Det är riktigt starkt på toppen . Otroligt fint bil. | |
| Länk | |
| Fan vad nice, då tar vi den! Fast det återstår att se bil mot bil Enrico... Ska han med till Björkvik? | |
| yes of course han är med :-) | |
| Ajvar: Ska du med till Björkvik? | |
| Sevak jag skulle med från början. Men jag är uppbokad på polarens bröllop. | |
|
bara 3 anslutningar kvar i mina turbos , känns som jag hinner till björkvik :-) här mest jobbiga anslutning till vatten Länk pictures/TurboUpgrade/IMG_0250.JPG |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.