|
Sida 297 av 712
|
|
|---|---|
|
bomis: är du klar med GIAC'en nu, berätta hur den går. Skulle du bänka bilen i morgon ?? /Janne |
|
|
Pavel---> det blev FK Silverline X. Många som är sjukt nöjda med dom i USA. KONI dämpare dessutom så det kommer bli klockrent. Valde mellan dom och H&R men tog dessa eftersom jag vet KONI gör sjukt bra saker + dom är ställbara i hårdhet med. |
|
| Koni ligger normalt sett flera snäpp under Bilstein. Koni är billiga men det finns en anledning. Jfr finnish och konstruktion. | |
|
r1000> det var därför jag valde h&r pga att dom har bilstein dämparna, dom är en klass för sig jämfört med koni....dom åker på nästa vecka om förhoppningsvis mina däck dyker upp i dagarna. qdjant>> vi han tyvärr inte helt klart med bilen idag, det kom lite grejer i mellan, men injen intake är installerat, avgas är i princip klart...perfekt passform....snyggare system får man leta efter, slår t.o.m HKS! Men eftersom det är tillverkat till coupe så stack ändrören ut lite för mkt för min smak så Mattias kapade/justerade in och svetsade om dom, så nu sitter dom PERFEKT! Bakburkarna skall bara hängas tillbaka. Bilen flashades senare under kvällen drog ut lite på tiden för vi väntade på en uppgradering till flashprogrammet, typ 8 timmars tidskillnad vs usa..Fick dessutom då en lånebil av Mattias att åka hem med...Så tillbaka i morgon förmiddag, då är allt finjusterat och klart! Tror inte att man hittar en tyngre kille än Mattias på Stertman när det kommer till kunskap inom biltuning, modifiering, nogrannhet, kundvård etc REKOMMENDERAS!! Lägger upp lite bilder under morgondagen, ska se om jag kan få till en filmsnutt oxå med avgas, dvs om det blir bra ljud med kameran förstås :) |
|
| Om någon är intresserad så har jag en oil catch can över....! pm:a mig :) | |
| TD stage 1 turbo upgrade är nu till salu, jätte bra pris i min åsikt : Länk | |
| liten review om min giacupplevelse hitills!!!....Länk | |
|
Någon som e med på en 335i träff i Göteborg imorn kväll? Har två AP medlemmar hittills. |
|
| Imorgon lördag? Jag kan nog komma, jag antar att lillebror 135i är välkommen också!? :) | |
| Plats å tid Pavel?? Tung match imorgon Barcelona vs Real Madrid.. | |
|
Både tid å plats flexibelt :) Poseidon vid 19? Har hittills fått med Heartware. 135 är självklart välkomna! :) |
|
|
Wow bomis! Det låter som du är riktigt nöjd! :-) När du fått på dina 19 tummare så tar vi väl oss en tur till Autobahn i vanlig ordning? ;-) // Thomas |
|
|
Exempel på körning och instrumentvisningar. I detta fall lugn körning med bil och instrumentering från hojen :-) Principen är dock enkel oavsett vad man vill använda för indata till picture-in-picture. Länk |
|
| Big tom>> klart vi ska! Jag är så jävla sjukt nöjd...slog mina förväntningar by far! Du ska få provköra bilen när vi ses :) | |
|
Grymt Bomis! :-) Jag ser verkligen fram emot det! När tror du att du får på 19 tummarna? Jag sticker till England och jobbar på söndag och blir borta i en vecka... // Thomas |
|
| Big tom>> fick däcken idag, så förhoppningsvis får jag dom monterade på måndag el tisdag... | |
|
Ok, vi hörs om det! // Thomas |
|
| Big tom>> yes! :) | |
| Joxgbg & Ajvar --------> Kommer ni ikväll? | |
| Pavel> Japp, jag kommer förbi en sväng! Kl. 19 Götaplatsen? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.