|
Sida 296 av 712
|
|
|---|---|
|
bomis--> dax att rulla skärmarna :D riktigt läckra! har lite nya pengar att röra mig med och funderar på följande: Dotz Mugello 8.5x19 235/35 9.5x19 265/30 + kw v2 Hur låter det? Detta istället för att trimma motorn. som då får bli senare. |
|
| pavel>> låter bra, jepp skärmarna skall självklart valsas :) tänkt på ett offset på högst et 30 i fram och bak om det finns på dotz..... | |
|
pavel>> dom här är riktigt feta!! kolla in på den blåa! KONKAV vad är det för ngt? :P Kommer nog köpa en uppsättning sånna oxå..... SORRY för lite OT..... |
|
| länken var det ju oxå Länk | |
| Fy fan va läckra!! Helt plötsligt vill jag inte ha några Dotz.... :( | |
| pavel> du har pm :) | |
Cartéen |
Sevak: Hur högt ligger din bränsleförbrukning? Körde en hel del nu i påsk och bilen drog 0.94 landsväg (ca 60 mil) och då var det en hel del kraftiga omkörningar och marschfart runt 130-140 km/h. Tycker det är helt okej för en bil med närmare 400 hk. Förresten, gick det bra att montera gaugen? / Marcus |
| Är hos sterman nu, injen intake installerat, programvaran på väg in, avgas skall precis börja monteras :) | |
|
fan va gött Bomis , ska bli skoj o få lite ljudklipp sen med Vanguard ;) ska du inte slänga på dina Coils idag eller du har inte fått dom ? min drar 0.9 på motorväg , farthållare på 135km/h ca 1.3-1.4 i stan. då ligger jag inte o fiskör heller ... så jag tycker också det e ganska vettiga siffror med tanke på hur mkt pulverm an har. |
|
|
Marcus: Det gick bra;) Kommer inte ihåg några exakta siffror men jag märker att den drar mer än när jag körde med Vtech. Jag drog några fullgasrepor igår från 100-260 då låg min snittförbrukning på 1,85 liter. Ska testa mer i helgen om jag hinner. Ska sätta farthållaren på 130-140. |
|
| Tigerdejan>> det kommer :) du får höra det live om du kommer på eventet :) | |
|
verkar vara sent att anmäla sig till eventet va ? det va väl 23e mars eller nått sånt som betalningen skulle vara inne ? btw , fick mina coilovers idag :) o på fredag skeppas förhoppningsvis IC och DP :) |
|
| Tigerdejan>> bara att anmäla dig, inte försent än, det saknas nämligen folk för att det ska gå ihop, pn:à Janne/qdjant... | |
|
Som Bomis säger, det är bara anmäla sig till semaga eller qdjant skulle va kul om några M bilar kunde komma också,tror det fattas 4-5 bilar för att kunna betala banägaren.. |
|
|
818 fälgarna ser ju exakt ut som Zito XLS fälgarna som Abozzo säljer! ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
aaah ok ok , messade semaga , får la se va dom säger , känns meningslöst att anmäla sig om det saknas 4-5 bilar :D ehehe ska se va jag kan fixa ihop för bilar ... kanske någon som är sugen härifrån med ... vad kostar det ? när är det ? |
|
| TigerDejan --> Vilka Coilovers köpte du? | |
| Jag är lite sugen på att vara med på eventet, finns det nån mer info om det? Var, när, hur? | |
|
Lite off topic men... Pavel >> Det var jag som köpte Bomis fälgar för någon månad sedan. :) Idag åkte de på för första gången och ser ut så här på min kärra. Länk |
|
|
snyggt som f-n! :) särsklit på svart bil. dock dags att sänka bilen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.