AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
5.818.788

Ökad effekt på min 335i

Sida 293 av 712
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
rian>> det ska bli riktigt spännande och se hur bilen står sig, mitt avgas fr vanguard ligger hos stertman nu för installation, ska till honom i morgon och tanka ur bilen, förhoppningsvis så är filen klar att tanka in till den 7/4 då jag ska på med avgas och injen intake :P ska bli kul o se om det blir ngn skillnad med catless hela vägen....skillnad i ljud blir det md besked iaf ;)
ri
152
rian
Golf Gti Pirelli 09
Bomis hoppas du blir nöjd men vad Giac flashen levererar,
sen att bilen presterar 100% alltid, samt inga felkoder
är ju plus i kanten..
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
rian>> ja, ett VÄLDIGT stort plus enligt min mening....
Ti
534
TigerDejan
Bmw 325D E90 LCI Edition Sport -11
ESS Tuning Custom Stage 2
fan , beställde Ar Design Catless , 1-2 veckors väntetid ... JIPPIE
AMS FMIC , slut på lager , JIPPIE
HELIX IC , slut p lager

vafan är det frågan om :(
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
Köp hpf ic den verkar skitbra...har du kollat med alla som säljer ar dp's? Själv fick jag mitt vanguard exhaust och injen intake levererat idag!! :)
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
Samma problem som tigerdejan här med!! Andrew på ar är så seeeeeeeg!
Interiörlister i kolfiber:
Länk
Länk
Länk
Länk
Motorkåpor i kolfiber:
Länk
Länk
Nya fälgarna på bilen:
Länk

Ursäkta bildkvaliten ser mycket bättre ut i verkligheten. Även bestämmt mig för att foilera fönsterlisterna i mattsvart.
Ni kan även se AR OCC på bild men har ej dragit slangarna än.
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
sevak, snyggt, men köpte inte du lister som var inklädda i cf-tyg?? du måste sänka bilen en aning! ;) annars snygga fälgar!
Bomis: Jo det gjorde jag men dem blev skadade i frakten. Har lämnat in dem också på vatten transfer tryck får dem nästa vecka så om någon är sugen på kolfiberkitt till E92 har jag ett över.
Angående sänking så tycker jag den är bra där bak men fram lite för hög. Men det ser bättre ut nu än vad de gjorde förut pga aggresivare ET. Nu är ju bilden tagen i en vinkel så den ser hög ut:P
Stör mig inte i verkligheten så mycket.
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
Vatten transfer tryck? Är do nya panelerna sådana man lägger på ovanpå befintliga eller är det riktiga? Vart köpte? Kostade?
De panelerna jag har i bilen nu som är i kolfiber är mina förra aluminium finslipade. Det är ju inte äkta kolfiber men det ser ut som de.
Sök på google och youtube: Water transfer printing.
Samma kolfiber under huven.
Tror EAS kitt till motorrum samt lister även är gjorde på samma sätt. Eftersom de är orginal kåpor osv. Tror inte dem sitter och drapererar alla delar. Kolla Länk
R1
1.063
R1000
E90-335i, X3 3,0i E83
Grymt snyggt Sevak. Vi ses på lördag.
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
snyggt Sevak! blev riktigt bra!
Ti
534
TigerDejan
d så jävla mkt cash för HPF IC fan , 995+frakt på det ... får se vafan jag ska göra faktiskt , jag orkar ju inte vänta 4veckor som Ajvar redan har gjort ... fattar inte varför dom säger 1-2veckor försening om det e 4+...

funderar på Forge IC , undra om den e någonting bra ?
Ti
534
TigerDejan
hade ni hellre köpt FORGE FMIC eller AMS FMIC ?
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
kör med forge , den är bra.
Ti
534
TigerDejan
tycker jag läst så mkt bra om AMS också , därför jag blir lite tveksam ... FORGE är inte lika vanlig ... ?!
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
sevak>> du har pm!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.