|
Sida 278 av 712
|
|
|---|---|
| Väldigt snygga fälgar Enrico som blir kanonbra på din bil ! | |
|
jag kommer nog att köpa lös cf duk och lämna in till polarens firma å får dom klä in mina bef paneler :) fick precis ett sjukt bra pris för installationen :) Länk |
|
| sevak>> så du skickade alltså dina paneler till bav x?? | |
| blev 750 spänn för cf tyget :) black charcoal samma färg som oem i m3:an :) | |
|
Andrew på Ar design har två IC man kan välja mellanm, AMS eller FORGE? Vilken tycker ni? |
|
| båda är top . Pröva AMS :-) | |
| Väntar på svar från andrew, undrar om det är dead on eller om man måste cutta för att den ska passa. Har mailat en på garaget som har ams på sin 135. Väntar på svar.. | |
| ajvar>> det är inte samma inpassning på en 135:a och en e92:a...så det spelar igentligen ingen roll vad du får för svar fr han med 135:an....personligen tror jag inte att det blir några problem då ams är mindre än helix...och helixen fick jag in utan modifikation iaf på min e90....och dom med e92 med nya helixmodellen har inte haft några problem heller vad jag vet... | |
| Ok Bomis men fan Andrew är seg på att svara! | |
| Andrew is a one man show just nu, han håller på att anställa en ny person och har massor med nya väldigt intressanta projekt på gång :-) | |
| Ok då får jag ha lite tålamod med svaren :) | |
| Ajvar>> sorry såg att du hade en e90 som jag själv...då kommer du absolut inte ha några problem med AMS.. | |
| Bomis jag får höra med honom om det är samma pris som forgepaketet som gäller. Sedan får jag läsa på lite vilken fmic som står sig bäst dom emellan. Uppskattar hjälpen man får utav er. | |
|
Bomis: det är samma tyg som mina är drapererade med. Nej köpte hela sättet från en kille på e90post. Han skickade in sina till bavarianX vem är killen som ska draperera åt dig. Jag kan ju köpa ditt tyg som blir över skulle behöva göra om ena fram sidolisten samt bak. |
|
|
Bubbla, har testat lite mer med dkg mappen, den har funkat bra på min bil. Växlar klockrent när jag kör den manuellt, där emot lite tvekan vid nedväxling när man kör hårt i auto mode. men vid normal körning i auto mode fungerar den bra. Det blir nog att växla manuellt om man skall pressa bilen, men det gör man ju i alla fall. |
|
|
Börjar det bli dax att döpa om tråden till "styling på min 335i"? ;-) // Thomas |
|
|
UPS kom med lite paket till mig idag Länk Kommer ju inte va snabbast på Björkvik men kanske kan spela högst :) Hur tror ni en steg1 335(utan IC) står sig emot en m3 e46 smg från 50km/h? Nån som provat? |
|
|
carlee82>> m3:an kommer inte han en chans :) sevak>> får jag något över så kan jag ta med till björkvik, är det samma färg su har då dvs matte charcoal? |
|
| Låter kanon Pea! Ska testa direkt tillfälle ges. Vädret är tyvärr skit, får åka lagg till kunderna, löjligt. =) | |
| Fått info att killen i UK som kör med turbo dynamics Stage 1 turbo upgrade (bara compressor wheel) har fått ut max 560 hp crank och har kört väldigt mycket med en mildare mapp på 480 hp crank. Bränsle räckte utan problem även på 560 hps.... Stage 2 kommer att vara ännu starkare . Denna motor har stort potential om man byter turbos. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.