|
Sida 277 av 712
|
|
|---|---|
|
Hoppas att visa detta wheels i våren :-) Länk Vad tycker ni? väger 8,5 kilo varje. Forged i machining black färg. Skulle helst ta hel matte svarta: Länk men frugan kommer säkert att förstora läppen på en gång.... |
|
| riktigt snygga enrico!!!!! | |
|
grymma fälgar enrico, jag gillar gunmetal fälgen bäst! ajvar>> om du ska köra okattade dp's är 02sims ett måste! |
|
| Ajvar: har faktiskt hört att kanske GIAC ta bort behöv av 02 sims snart i deras flash för Europa kunder. Vi får se. Skönt att slippa ha något kopplad i ECU boxen. | |
|
Faaan han har inte svarat ännu bomis.. Bomis har du köpt injen, dina dci kanske är till salu? Fick mina splitters för ngr veckor sedan :) Då får jag lägga in det med när han svarar.. |
|
| Ajvar: jag har också DCI till salu med 4 koner, rensning produkt, Big Tom shield. | |
| Enrico, GIAC verkar ju vara helgrymma.. Bara positiva nyheter från deras sida!!! Ska jag skita i o2 sims enrita | |
| Ajvar: vänta en liten stund tills du köper dem. Jag ska fråga Stertman om det går att få 02 sims inbyggd också. | |
| Enrita har du ngt bra pris? Är dom slitna? | |
|
Länk kolla priset på performance ratten enrita!! Sida från england |
|
| väldigt bra pris. jag betalade 731 GBP . Den är i koeln just nu :-) | |
| Riktigt snygg!! | |
|
AR OCC: Länk Kolfiberpaneler: Länk Tyvärr vart 2 sidolister till dörrarna skadade på två små ställen. Fyllde i de med svart färg så nu syns de inte lika mycket. Bomis det är aluminium finslipade original lister som Bobby på BavarianX har drapererat. Pratade med han som skickade grejorna han la varje del för sig i påsar med luftkuddar i. Men när jag öppna så låg vissa delar löst bara i kartongen. Tror ni tullen har öppnat och tittat vad det är?` |
|
| Ni som har E92 har ni bulor och skav på era sidolister fram. När jag köpte bilen hade jag det. Jag vet nu hur dessa uppkommer. När man tar av sig bältet slås bältet emot sidolisten. Oftast är det mer skav på passagerarlisten eftersom dem är mindre försiktiga när dem tar av sig bältet. | |
| På mina är massor med bulor , mest på förarsida. Dem var redan där när jag köpte bilen. Ska fixa det med BMW performance carbon listor :-) | |
|
Jag tänkte ha kvar aluminium och byta dem på sidorna skulle kosta mig 1000 kr slog till på detta kolfiber för 2400. Får hoppas dem två små skaven ej syns. Enrico jag fick pris på Bmw Performance listerna av min Bmw ÅF hör och häpna 18 900:- vill de ha med montering. |
|
| Bara listorna kostar runt 11.000 men jag köpte nu eftersom det finns en lågpris vecka 6-13 för dem som är med in BMW club Sweden . Då erbjuds 20% rabatt på alla reservdelar och tillbehör så jag passade på att beställa en par grejer. | |
| Vad beställde du och vad fick du ge? | |
|
Fan va sköna människor de finns ibland. Killen jag köpte kolfiberlisterna av beklagade USPS han sa att han haft problem med dem förut. Han förde över 700 kr till mitt paypal konto:) nu blev dem ännu billigare. |
|
| beställde vindrutortorkare, carbon listorna , en ny plast grej bak (eftersom min original är limmad på meth tanken) och en speciell brandsläckare som man fixar framför passagerare sätet . allt för runt 15.000 . | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.