AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
5.844.377

Ökad effekt på min 335i

Sida 276 av 712
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
Sevak har du ngn länk till honom du köpte ifrån?
Forge är säkert kraftigare än ETS men frågan är om det behövs i vårt klimat. Du ska väl inte köra på bana osv?
Om din bil går igenom med catless eller inte vet jag inte.
Bomis bil gick knappt igenom med cattade och Thomas bil gick ej igenom med catless. Men efter en mapp av Terry så gick den igenom.
Länk
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
tack sevak
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
Ajvar: köp Forge, det är en jätte bra pris och du betalar mindre att få den hemma. Den passar säkert bra med GIAC flash :-)
Sevak: har inte fått min AR OC än.. inte ens fått svar ... har ingen stress iallafall. Har mer viktigare grejer på gång :-)
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
Har även tittat på AR design förslag..
ar design catless downpipes + Forge FMIC
Regular Pricing: $1699 + shipping
PowerPak: $1450 shipped

Mailade han och fick det här svaret..

$1550 shipped.

Any other costs?
There may be some customs fees.... Depends on your government. That is it.

ar
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
Frågan är vad man hamnar på om man väljer Ar design förslag??? Door to door
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
ajvar>> det var jag sa la upp denna powerpak länk :) hade jag varit dig hade jag klivit på ar catless dp's + forge fmic DIREKT! se till att han skriver ner tullvärdet om han skall skicka med usps alt som sevak skrev be att han skickar med ett expressbolag dörr-dörr ex fedex el ups....jag slapp tull/moms med fedex när jag köpte min intercooler :)

och skall du flasha bilen så rek jag GIAC alla dagar i veckan då jag anser att det är den enda riktiga flashen till vår bil och detta grundar jag på att giac skriver om alla filer i org programvaran, det gör INTE v-tech, ess el liknande firmor...
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
Ajvar: du kan säga till Andrew från AR att lägga en value på bara 150 USD men varje gång är olika. När jag fick mina pipes betalade jag ingenting i tull och moms . En annan gång fick jag betala lite för the extra olje kylare även om value var 150 USD. Det är billigare iallafall, 1550 shipped är en jätte bra pris.
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
ajvar>> kolla med han....jag betalade 280$ fr pennsylvania för min intercooler...ar design ligger i denver/colorado så jag tror att det skulle bli snäppet dyrare därifrån...
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
1550 är ett sjukt bra pris!
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
Tack boyz, ska maila honom med en gång....
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
sevak>> är interiörlisterna i kolfiber full replacement eller sånna man klistrar/värmer på befintliga paneler? vart köpte du? pris? jag är skitsugen på att slänga in svarta cf paneler i bilen :)
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
ajvar>> ;) lycka till! andrew på ar design skrev ner värdet på mina dp's när jag köpte av honom.....
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
Bomis/Enrico hur löser man besiktningen då? Faan jag som har tummen mitt i handen :)
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
ajvar>> du kör väl jb3? be big tom skicka leanmap filen till dig som han använde när han besikta, den gick igenom med okattade dp's + bakre oem kattar!
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
ajvar>> sorry du kanske inte har köpt trim än? giac kommer snart att få klar sin flashloader så då är det bara att flasha tillbaka bilen till orginal när du skall besikta alt ber giac göra en lean-flash, eller hur Enrico? jag har redan besiktat min bil första gången så jag har två år kvar till nästa ;)
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
Bomis, min bil är stock.. Tänkte att jag ska få ihop ic,dp, dci och catbacksystem fram tills jag ska till mattias i nynäshamn på ngt konstigt sätt och få till giac steg 2 :)
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
Bomis är det ngt mer man behöver?? o2 sims??? Ngn i göteborg som är duktig på att montera när det blir dags??? Hjälp kommer behövas
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
Jag gillar inte att grångla , speciellt på besiktning . Jag ska sätta in mina originala Dps . Enklaste sätt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.