|
Sida 275 av 712
|
|
|---|---|
| kult bomis! kanske kan man organizera en grupp köp av grejer typ 3 M3 carbon hoods? :-) | |
| Enrico>> det är faktiskt helt genomförbart! Några polare tog hem ett gäng cslluckor till sina m3:or för ett par år sedan... | |
|
Så, efter 3 år och mycket tveksamhet har jag nu tagit första steget mot en mer optimerad 335a. Under gårdagen mappades min bil om och bänkades. Just nu är den mappad för orginaluppsättning av avgas och intercooler, men jag funderar på att under våren även ta tag i de delarna. Jag har endast kört 15 mil med den sedan mappning - men jag måste säga att resultatet är över förväntan. /Andreas. |
|
| mistafrizz>> vilken flash/map blev det? vad gav den för siffror på bänken? och hur mycket boostar du? | |
|
Det var en av utvecklarna på Vtech som gjorde det åt mig. Jag skulle få papprena under veckan, men jag siffrorna som jag kommer ihåg är: 367HK och 517Nm vid ca 0,8bar, siffrorna på hjulen kommer jag ej ihåg. /Andreas. |
|
| runt 320 på hjulen då.... | |
| vad var det som gjorde att du valde vtech? | |
|
Jag fick ett bra erbjudande på mappning och bänkning, samt att det blev lite spontant (jag har ju funderat på detta en del, och tänkte att nu är det dags att köra) Jag kör ca 15 mil/dag - så jag har tvekat lite kring driftsäkerhet osv. Men nu blir jag nog lika biten som ni är: har spenderat lite tid idag på att söka efter prisvärda intercoolers och avgassystem. /Andreas. |
|
| passa på och klipp en helix ic...dom har precis startat ett nytt gruppköp....Länk | |
|
ar design kör sjukt prisvärda paket nu med fmic, dp's och avgas!! Länk |
|
|
Finns alla bra leverantörer i staterna? Vore grymt om det fanns någon i Sverige, eftersom jag har tjänstebil och skulle kunna ta alltihopa på en gång då mot faktura. /Andreas. |
|
| det finns tyvärr inte så mkt i sverige och om det finns så är det dubbla priserna.... | |
|
Andreas: Kolla med Marcus Maxe i Trosa om inte han kan ta hem ett sånt paket från AR-design med de grejer du behöver, så kan han montera åt dig och så fakturerar han rubbet åt dig på tjänstebilen ! Han jobbar ju ihop med Vtech, så fixar ni en ny mappning efter det. Kolla om du behöver en extra oljekyl........eller om det redan finns på din bil. Sen kan du ju kolla om det går att sätta dit en wavetrac-diff, sen slår du vem som helst nästan....... /Janne |
|
|
Jag funderar på den här, han finns ju i england.. Länk |
|
|
Fick hem AR OCC och interiörlister i kolfiber idag:) Enrico har du fått hem AR OCC? |
|
|
Forge intercooler.. Jag får den för 710 euro vad tror ni? Han vill ha svar idag, och jag får den skickad redan imorgon.. Behöver lite hjälp från panelen.. |
|
|
Ajvar: Köp den det är bra pris jag fick ge 6300 för min ETS åkte på 500 kr tull och moms. |
|
| Sorry menar 710 pund.. | |
| Annars kan du köpa ETS IC för 5800 be han skicka med UPS door to door så slipper du tull och moms. | |
| Hur förhåller sig Ets mot forge Sevak? Ska jag köra på catless dp oxå? Tänker på besiktningen, ska ha giac?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.