AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
5.818.631

Ökad effekt på min 335i

Sida 255 av 712
R1
1.063
R1000
E90-335i, X3 3,0i E83
Får ni andra också virusvarning på Autopower?
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
Moped aldrig hänt..har Norman antivirus...+ ad aware....
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
Ha ha ha ibland blir det fel när jag skriver på iphonen....nope inte moped..ha ha
pe
771
pea
BMW M3 E92
wtterstrand, har du rev 2 är det ju bara att ta bort koderna innan du lämnar in den på service, rev 1an kan utlösa en tunercod om du har laddat på mycket.
R1
1.063
R1000
E90-335i, X3 3,0i E83
FSecure varnar och tar hela tiden bort virus (trojan) som detekteras här på www.autopower.se Det kanske är något ofarligt skript, men något lurt är det....
R1
1.063
R1000
E90-335i, X3 3,0i E83
I'm not happy about it :-(

Länk
Bu
303
Bubbla
335i coupe dkg 2009
Pea,
Har testat V4 lite mera idag. Visst går den bättre än V3, men det är lite svårt med realistiska jämförelser pga väglaget. Bättre mos på topp, går dock bara att testa på 5:an pga sketna däck (lite läskigt med dessa farter så här års), vridet känns markant bättre, kan iofs ha med att turbolagget är i princip helt borta, känns som att åka V8 NA nu (med lite vilja =)).
Problemet med oscillerande på låga varv kvarstår dock (kvartsgas). Testade att koppla ur DTC:n helt (endast ett par kilometer), då lyckades jag inte provocera fram något oscillerande, fast jag är tveksam till att det skulle ha med saken att göra, ska testa mera. Ang problemet med slirande koppling vid nedväxlingar så har jag svårt att testa det, grepp saknas. Tillägg: kör endast Stg1.
Bu
303
Bubbla
335i coupe dkg 2009
R1000, spärra googlesyndication, funkar klockrent med NoScript...
R1
1.063
R1000
E90-335i, X3 3,0i E83
Tack Bubbla ! La till följande i HOSTS-filen:

127.0.0.1 pagead.googlesyndication.com
127.0.0.1 pagead2.googlesyndication.com

Klockrent, nu kan jag sova vidare :-)
Sorry för OT.
Jag blir galen snart. Jag beställde IC från ETS han skicka tillbaka pengarna dagen efter och sa your paypal is not Verifed. Jag Verifera min paypal.
Betalade för IC idag och då säger han Your adress is not confirmed.
Min paypal va verfierad förut men fick ett nytt visa kort. Men det är verifierat nu.
Men jag lyckas ej fixa confirmed adress. Någon som vet hur man gör det?
Dem vill ej sälja IC åt mig ifall min andress inte är confirmed.

Så här står det på deras hemsida:
How do I confirm an address?

Most addresses outside the U.S. can't be confirmed at this time.
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
köpte du direkt från hemsida ? Om jag kanske du kan be dem att skicka till dig en Paypal faktura så att du kan betala och fylla in address? I paypal kan man lägga Adressen och det har alltid funkad för mig. Kika lite runt i paypal.
pe
771
pea
BMW M3 E92
Bubbla, vi får testa mera när väglaget tillåter ,ska bli intessant att se om lådan håller för ökningen i vridmoment.
Maila shiv ang oscilerandet,
R1
1.063
R1000
E90-335i, X3 3,0i E83
Tala om samma sak för dem "Most addresses outside the U.S. can't be confirmed at this time" och lämna telefon och adressuppgift så borde de ta beställningen.
Kr
147
Kraxx
335 i Touring -07
Äh ! Jag skall lämna in bilen för att byta tillbaka till orginal dp:s nu på Onsd
vill inte ha något strul på Bilprovningen på Fredag :-)
Har samtidigt beställt nya 3" dp:s idag av Terry hade UR 2,5" innan
Beställde även lite annat nytt

Big Tom ! Har du fått nån mapp av Terry att testa ??
Betalade genom paypal. Han säger din adress är en confirmed so vi kan ej skicka IC. Men han säger det går bra med wire transfer men det är ju inte säkert för mig.
R1
1.063
R1000
E90-335i, X3 3,0i E83
Wire Transfer är väl inte farligt för dig? Det är ju bara en vanlig banköverföring från ditt bank till deras bankkonto.
R1000: Man kan ju bli blåst. Samt är varan skadad osv finns de inga garantier. Betalar man genom paypal får man pengarna tillbaka om man ej får varan osv.
R1
1.063
R1000
E90-335i, X3 3,0i E83
OK, men risken att du blir blåst av en firma som Länk är försumbar och eventuella transportskador täcks av transportförsäkring, transporten är ju inget som Paypal tar ansvar för. Firman lämnar säkert också samma produktgaranti oavsett hur de får betalt.
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
Jag fick 2.0 18 ohm från Terry om någon är intresserad....
We
82
Wetterstrand
BMW 335i M-Sport sedan
Tack för info Pea, jag kör tyvärr rev1 men jag låter nog grejerna sitta kvar ändå...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.