|
Sida 245 av 712
|
|
|---|---|
|
Oj bra rabatt då med andra ord! Gött! :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Har fått nu Nissan GT-R tändstifter och dem ser exakt likadant ut som BMW OEM tändstifter. Känns som dem kommer att funka :-) vi får se snart. På lördag blir Meth färdig installerat också :-) |
|
|
enrita>> ang det vi pratade om idag.... Originally Posted by Kelvin1000 View Post Then I guess its time to look for a place that will cut out the secondary cats in the stock exhaust at a reasonable price.. TOM@EAS As I mentioned earlier, we're still in use of our secondary cats (using stock catback) with the S2 flash - I wouldn't bring the torch just yet. We'll be upgrading the catback anyway since it's essentially a boat anchor. DPs/FMIC are the most critical parts of the system. ?? |
|
| Har GT-R stiften också 3 sidoelektroder? | |
|
det är fortfarande inte klart för mig om vad jag har är STage 2 eller Stage 2 plus. När jag fick filen sa Stertman till mig att min fil är Meth ready och eftersom den boostar 16.5 psi känns som den är mer Stage 2 plus än Stage 2. Med min fil kan jag också bara köra 93/94 US oktan. Det kan vara att dem släpper en stage 2 för US som kanske bara boostar 15.5 psi och funkar för 91 oktan. Vet ej, jag bara väntar för flashloader och Meth filen :-) |
|
| R1000: nej bara 1 . Länk | |
|
Någon som vet om man behöver dessa för korrigering av cambervinkel om man sänker bilen med h&r touring cup kit?? H&R Triple C Eccentric Systems Precise camber settings are an integral part of any performance suspension. H&R’s Triple C Eccentric System uses a pair of specially-designed eccentric bolts that replace the original upper fastening bolts on all McPherson strut applications with bracket fixation. A simple turn of the bolts allows adjustments of +/-3 degrees for precise camber settings. In Germany, the supplied TÜV certificate makes the individual homologation of the H&R Eccentric System a snap. Whenever you lower a vehicle's ride height, negative camber is increased, how much depends on the vehicle and the reduction in ride height. H&R's new Triple C camber adjusters are a simple, yet very effective means of removing excessive camber, adjusting your vehicle's camber settings, or even correcting small side-to-side camber variations for precise alignment. Consisting of a pair of specially-designed bolts, H&R's patented Triple C camber adjusters replace the original upper fastening bolts on all McPherson strut applications. As the bolt is turned, a small cam eccentric alters the vehicle's camber, allowing adjustments from 0-3 degrees, positive or negative. Installation takes only minutes with readily-available hand tools, and benefits include increased tire life, improved tracking and the ability to dial in more camber for weekend track events. Quite simply, H&R's Triple C camber adjusters are a great value. No other single suspension modification can yield such impressive results with such a small investment in time and money-and you can do it yourself. |
|
|
Bomis: om du vill ändra Camber skulle jag köra M3 delar fram med bra coilovers. Men Yes man ska ha sådana plates för att justera det. Känns lite för mycket för en gata bil i min åsikt. |
|
| ok missade att du pratade om Camber bak... vet ej om dem passar , hittade en tråd här Länk | |
|
ha ha shit va Nick på Jlevi är en blåsare...jag tog in offert från honom på skoj för att jag vet att han kryddar sina frakter, h&r cup kit: Hi Michael, We can't ship USPS because the suspension is heavier than their weight allowance (70lbs). We can ship to the Stockholm airport with DB Schenker for $450 or to your door with UPS for $595. Nick Hmmmm...hur kommer det sig då att alla andra kan skicka usps från Cali och då snackar vi coils från Cali/Eas: Michael, thanks for the inquiry. the KW V2 usually retails for $1895, but our special is $1450 + shipping to you. there are many different options for shipping. the best and cheapest way to do it would be by USPS. Shipping by USPS postal service is $225 please feel free to email/pm if you have any questions. |
|
| by the way = 70 pounds är 31 kg!! han måste vara helt dum i huvudet om han tror att jag skulle gå på det vi snckar 4 fjädrar och 4 dämpare...ha ha ha ha... | |
| haha vilken idiot. coilovers är typ max 15-20kg. | |
| tell me about it!!! *LOOOOOOOOOOOL* | |
|
Tillfälle för er som ej moddat era 335or: Länk /Andreas. |
|
| Tack Sevak för ditt utmärkta tips om inköpsställe av fälgar i UK ! Jag behövde ju inte ens förhandla fram ett bra pris själv :-) Det blir kanonbra, låga fraktkostnader och ingen tull/moms. Vi behöver ju inte avslöja vad jag köpte, men jag blir garanterat nöjd :-) | |
| Inga problem;) | |
| Bomis: Vad fick du betala i frakt för Helix IC? | |
| jag betalade 140 USD | |
| dom har gjort om den kartongerna till helix för bättre skydd så dom kan inte frakta den via usps, så frakten blev runt 280$ med fedex....dörr-dörr...men det gjorde inget för dom löste så att jag slapp betala tull och moms helt på nått skumt sätt!! :P | |
| Någon som vet något bra ställe där man kan valsa bakskärmarna i stockholm?? :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.